بلیط هواپیما به دوحه میزبان آسیایی جام جهانی 2022

به گزارش مجله همراهان، تا چشم به هم بزنید، جام جهانی روسیه هم آمده و رفته است و همه چشم ها به سمت میزبان بعدی این رقابت های نفس گیر یعنی کشور قطر به پایتختی دوحه دوخته شده است. میزبان جام جهانی نام دریافت سبب شده است تا کشور قطر از سایه نقشه جغرافیا بیرون بیاید و در ین مسافران بیشتر دیده گردد و به جای آنکه در دید گردشگران تنها کشوری برای اتراق های کوتاه مدت در پروازهای ترانزیتی باشد به مقصدی جذاب برای گردشگرانی تبدیل گردد که بلیط هواپیما می خرند و به خاورمیانه سفر می نمایند تا از ملاقات جاذبه های گردشگری این منطقه خوشحال شوند. البته این را هم ناگفته نگذاریم که چه بلیط هواپیما برای دوحه بخرید و چه گردشگری باشید که به جنوب غرب آسیا سفر می کنید، بهرحال به دلیل اهمیتی که فرودگاه قطر در پروازهای بین المللی دارد، لااقل یک مرتبه در فرودگاه شهر دوحه زمین گیر می شوید.

بلیط هواپیما به دوحه میزبان آسیایی جام جهانی 2022

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به خاطر حجم بالای مسافرانی که به دوحه می فرایند، به تازگی یکی از مجهزترین فرودگاه های دنیا در این شهر ساخته و افتتاح شده که فرودگاه حَمَد نام دارد. این فرودگاه به تنهایی دارای مرکز خرید و اماکن تفریحی است تا مسافرانی که بلیط ارزان هواپیما برای دوحه خریده اند و سفرهای طولانی داشته اند، اندکی خستگی خود را بزدایند.

شهر دوحه شهریست ثروتمند که در سواحل خلیج فارس واقع شده است و در سال های اخیر سیر پیشرفت صعودی و بسیار سریعی در زمینه های مختلف مانند اقتصاد، ورزش و حتی سیاسی در منطقه داشته است. همچنین چند سالیست که به صنعت توریسم خود توجه بیشتری نموده اند به گونه ای که اکنون جاهای دیدنی دوحه قطر، خود را بر سر زبان ها انداخته اند. موزه ها، مساجد، بناهای تاریخی و اماکن تفریحی که از جاذبه های دنیاگردی دوحه به حساب می آیند و نصیب دنیاگردانی می شوند که بلیط ارزان هواپیما برای دوحه می خرند، به خوبی می توانند سفری خوب را برای دنیاگرد ها رقم بزنند و مسافرت به این شهر کوچک را یه یادماندنی نمایند.

وجود برج های بلند و متعدد گواهی از اهمیت دوحه در حوزه های کاری و مالی می باشند. شاید بتوان گفت بیشتر سفرهایی که به سمت این شهر انجام می شوند، کاری بوده و در کنار آن مسافران سعی می نمایند با خرید ارزان بلیط هواپیما برای دوحه، جاذبه های دیدنی دوحه قطر را نیز مشاهده نمایند.

شهرهایی که در حوزه خلیج فارس قرار دارند، از آب و هوای گرم و شرجی برخوردارند. دوحه نیز از این موضوع مستثنا نیست. در دوحه میانگین دمای هوا نزدیک به سی درجه است و این بدان معناست که به هیچ عنوان نباید در فصول گرم به آن سفر نمود. در نتیجه بهترین زمان سفر می تواند فصل زمستان باشد تا از شر گرمای این شهر در امان بود.

اگر برای تعطیلات خود بلیط هواپیما تهران-دوحه خریده اید و دوست دارید سفری پر هیجان و همراه با انجام تفریحات متعدد و بازدید از اماکن مختلفی را پشت سر بگذارید، چمدان هایتان را به مقصد دوحه ببندید. سازه های معماری شکوهمند، رستوران های بسیار خوب، فروشگاه ها و مراکز خرید عالی و ….. تمامی انتظارات شما به عنوان یک دنیاگرد را تامین خواهد نمود. در این یادداشت به معرفی چند دلیل برای خرید بلیط ارزان هواپیما برای دوحه می پردازیم، سفری که قطعا در تمام عمر، فراموش نخواهید کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما به دوحه و بازدید از جزیره مصنوعی مروارید

جزیره مصنوعی مروارید خلیج فارس در سواحل شهر دوحه و در دهانه تالاب خلیج غربی این شهر ساخته شده است. این جزیره مصنوعی که توسط انسان ساخته شده است به شکل مروارید بوده و در آن تعداد زیادی خانه و ویلاهای بسیار مدرن و گران قیمت در کنار هتل ها و مراکز اقامتی، پاساژها و مراکز خرید و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی وجود دارد. این جزیره بسیار زیبا بوده و شما می توانید با خرید از مراکز تجاری و فروشگاه های متعدد آن و همچنین صرف غذا در یکی از رستوران های این منطقه، از مناظر زیبا و بی نظیر آن لذت ببرید.

بلیط هواپیما به دوحه و بازدید از پناهگاه و پارک حیات وحش الماها

غزال عربی به عنوان سمبل و نماد کشور قطر شناخته شده و تنها محلی که شما شانس دیدن این حیوان را در آن دارید، پناهگاه حیات وحش الماها است. شما در این محل شانس دیدن تعدادی از گونه های جانوری منحصر به فرد که در معرض خطر انقراض هستند مانند غزال عربی، نوعی بزکوهی و آهو را خواهید داشت. از دیگر نکات جالب توجه درباره این پناهگاه و پارک حیات وحش این است که جانورشناسان در این محل برای نخستین بار در بین تمامی کشورهای منطقه توانستند غزال عربی را به صورت مصنوعی و در اسارت تکثیر نمایند. در این منطقه بیابانی یک اقامت گاه بسیار مدرن و زیبا وجود دارد که شما با اقامت در آن می توانید تجربه ای متفاوت از خرید بلیط ارزان هواپیما برای دوحه و حضور در قلب کویر را داشته باشید.

بلیط هواپیما به دوحه و بازدید از بازار قدیمی سوق واقف

در مرکز شهر مدرن دوحه، بازاری سنتی واقع شده است که بازتاب دهنده فرهنگ و سنت این مردم بوده و نام آن سوق واقف است که در عربی به معنی بازار ایستاده معنی می دهد. این بازار قدیمی حدود 250 سال پیشینه داشته و مانند بسیاری از دیگر بازارهای قدیمی و سنتی خاورمیانه دارای راسته های متعدد و پیچ در پیچی است که در آن انواع مغازه ها به فروش اجناس خود مشغول بوده و همچنین تعداد زیادی رستوران مختلف در این بازار وجود دارد که غذاهای بین المللی را ارائه می نمایند. در این بازار شما می توانید رستوران ایتالیایی، یمنی، سوریه ای؛ تایلندی و … را پیدا کنید.

بلیط هواپیما به دوحه و تجربه خرید در فروشگاه ها

اگر در منطقه حاشیه خلیج فارس به دنبال مراکز خرید عالی می گشت؛ تنها گزینه پیش روی شما شهر دوبی نبوده و مراکز خرید عظیم و بسیار عالی شهر دوحه دست کمی از نمونه های موجود در امارات متحده عربی ندارند. در حقیقت شهر دوحه با دارا بودن مراکز خرید بسیار مدرن، زیبا و عظیم به عنوان یک عامل مباهات و سربلندی در کشور قطر شناخته می گردد. در این شهر شما به طور همزمان می توانید به مدرن ترین بازارهای دنیا رفته یا از بازارهای سنتی شرقی دیدن کنید. تنوع این مراکز خرید به اندازه ای است که شما برای انتخاب نحوه گذراندن یک روز کامل در آن ها به مشکل برخورده و انتخاب از بین ده ها مرکز خرید موجود در این شهر بسیار سخت است. برای نمونه در دوحه یک مرکز خرید ویژه با حال و هوای ایتالیا است که در آن از معماری ایتالیایی و سبک فروشگاه ها و فرهنگ این کشور استفاده شده است.

بلیط هواپیما به دوحه و بازدید از هتل آبی - خاکی اختاپوس

جام دنیای سال 2022 قرار است به میزبانی قطر برگزار شده و به همین دلیل ساخت و سازهای ویژه ای در این شهر صورت گرفته است. شما با بازدید از هتل آبی - خاکی اختاپوس amphibious octopus resort که یک هتل شناور روی دریا محسوب می گردد؛ می توانید با همان بلیط ارزان هواپیما که برای دوحه خریده اید، سفری نیز به آینده داشته و با فناوری های مدرن فردا از نزدیک آشنا شوید. اگر شما هیچ انگیزه ای برای سفر به شهر دوحه نداشته باشید هم بازدید از این هتل شگفت انگیز می تواند برای بستن چمدان هایتان به مقصد دوحه کفایت کند. طراحی این هتل مشابه یک هشت پای بسیار عظیم است که سازه آن به صورت شناور طراحی شده و دارای اتاق هایی در زیر آب است.

بلیط هواپیما به فرودگاه بین المللی حمد دوحه

این فرودگاه، فرودگاهی جدید است که در آپریل سال 2014 بازگشایی شد و یک مرکز ترانزیت اصلی برای همه قاره ها است. انتظار می رود که میزبان مسافران و پروازهای زیادی در شب باشد. تنها یک ترمینال وجود دارد که دارای چندین بخش است.اگر در حال پرواز به قطر هستید و ساعات بین 8-24 هستید، واجد شرایط دریافت غذا، اقامت و انتقال رایگان هستید. وای فای رایگان و نامحدود نیز در دسترس است.

در این فرودگاه دوش در دو سالن فرودگاه و همچنین باشگاه ورزشی در دسترس است. مسافران می توانند با پرداخت مبلغی وارد این سالن ها شده و از مزایای آن استفاده نمایند. همچنین وای فای رایگان و نامحدود در سراسر فرودگاه در دسترس است.

از جمله امکانات و خدمات دیگر فرودگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

فرودگاه به صورت 24 ساعته باز است.

موزه هنری در فرودگاه وجود دارد که می توانید آثار هنری محلی و بین المللی را در آنجا ببینید.

دستگاههای خود پرداز در سراسر فرودگاه وجود دارد.

اتاقی برای نگهداری از نوزادان وجود دارد.

مناطق بازی مناسب و با امکانات خوب برای بچه ها تعبیه شده است.

تغییر ارز امکان پذیر است.

سالن ورزشی که دارای استخر، بدنسازی و آب گرم است نیز در دسترس مسافران است.

محصولات غذایی و نوشیدنی به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران است.

در فرودگاه داروخانه و مرکز پزشکی موجود است.

اتاقی برای کشیدن سیگار وجود دارد.

اتوبوس برای رفت و آمد راحت مسافران به صورت 24 ساعته در فرودگاه وجود دارد.

غرفه تاکسی در جلوی درب فرودگاه در قسمت چپ واقع شده است.

اجاره خودرو امکان پذیر است.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به قطر به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

daall.ir

fa.wikipedia.org

kooleposhty.com

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به قطر ، برای دیدن کلیک کنید.

منبع: سفرستان
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 902

به "بلیط هواپیما به دوحه میزبان آسیایی جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به دوحه میزبان آسیایی جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید