شروع به کار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مراسم معارفه مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و تودیع مهدی مستجاب الدعوه، سرپرست این فدراسیون با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در محل فدراسیون برگزار گردید.

شروع به کار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی

در این مراسم که در حضور پرسنل این فدراسیون برگزار گشت علیرضا خسروی گفت: این فدراسیون به جهت هدف اصلی خود که مراقبت و نجات جان انسانها می باشد یک فدراسیون منحصر به فرد است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی توضیح داد: خود من هم در سال 1375 پیروز به دریافت کارت نجات غریق درجه یک شدم و از علاقمندان به این رشته هستم و با مسائل این رشته آشنایی کافی دارم. وی با تشکر از مستجاب الدعوه در دوران تصدی پست سرپرست فدراسیون خاطر نشان کرد مهدی مستجاب الدعوه از مدیران فعال وزارت بوده و انشالله با پشتکار ایشان به مدارج بالاتر در ورزش کشور دست خواهد یافت.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی اضافه کرد: مهدی حیدری از نوجوانی بهمراه پدر خود که از همکاران قدیمی بنده در سازمان تربیت بدنی بوده ، به سیستم ورزش ورود نموده و مدارج ترقی را پله پله طی نموده و نیروی جوانی و تجربه ایشان می تواند باعث پیشبرد اهداف این فدراسیون خواهد گردد.

در سرانجام این مراسم از زحمات مهدی مستجاب الدعوه به جهت زحمات چند ماه و برگزاری به موقع مجمع فدراسیون تقدیر و تشکر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1501

به "شروع به کار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید