ارائه گزارش دستگاه های خدمت رسان در مورد عملکرد نوروزی به کمیسیون عمران

به گزارش مجله همراهان، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: کمیته های کمیسیون عمران در جلسات خود مسائل دستگاه های خدمات رسان را دنبال می نمایند و در راستا توانمندسازی این مجموعه ها تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت.

ارائه گزارش دستگاه های خدمت رسان در مورد عملکرد نوروزی به کمیسیون عمران

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید البرز حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح جلسه امروز(سه شنبه، 17 فروردین) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون مسئولان سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، ناجا و سازمان مدیریت بحران حضور یافته، در مورد عملکرد خود در تعطیلات نوروز گزارشی به کمیسیون ارائه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کدام از بخش ها از مسائلی که با آن روبرو هستند از قبیل مسائل اقتصادی، کمبودها و خلاهای قانونی موجود، مطالبی را مطرح کردند. در نهایت مقرر شد، کمیته های کمیسیون عمران در جلسات خود مسائل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان را پیگیری نمایند تا در راستا توانمندسازی این مجموعه ها تمام کوشش خود را به کار بگیریم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس توضیح داد: از سوی دیگر از آنجا که دستگاه هایی مانند سازمان هواشناسی و سازمان پزشکی قانونی نیز در برطرف بحران ها نقش آفرین هستند، مقرر شد مسئولان این دستگاه ها در این جلسات شرکت نموده و مسائل خودشان را مطرح نمایند. تا اگر در محلی کمبود قانونی وجود داشت، کمیسیون به آن ورود نموده و از ابزار تقنینی خود برای برطرف این مسائل استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1619

به "ارائه گزارش دستگاه های خدمت رسان در مورد عملکرد نوروزی به کمیسیون عمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش دستگاه های خدمت رسان در مورد عملکرد نوروزی به کمیسیون عمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید