اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره سازمان مالی فوتبال ایران

به گزارش مجله همراهان، فدراسیون فوتبال در مورد سازمان مالی فوتبال ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره سازمان مالی فوتبال ایران

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طرح تشکیل سازمان مالی فوتبال ایران به عنوان یکی از موضوعات مهم همیشه مورد توجه فدراسیون فوتبال بوده است. به همین منظور، بسط طرح سازمان مالی فوتبال با در نظر دریافت برنامه ها و چشم انداز های موثری که می تواند برای فوتبال کشور به بار آورد توسط کارشناسان مسئول بازاریابی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مورد آنالیز نهاده شد و در قالب طرح های جداگانه ای به هیئت رئیسه فدراسیون ارسال و به اتفاق آراء به مورد تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهاده شد.

در تاریخ نوزدهم اسفندماه سال 97 با پیشنهاد هیئت رئیسه در مجمع عمومی طرح مذکور به تصویب عالی ترین رکن تصمیم گیری یعنی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رسید و در نهایت در تاریخ هفتم مردادماه سال 98 با پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون و صدور ابلاغ رئیس وقت فدراسیون، محمد صادق درودگر که سابقه عضویت در هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیر بازاریابی این سازمان بودند به ریاست این سازمان جدید التاسیس منصوب شدند.

براساس مصوبه مجمع عمومی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزایش دامنه فعالیت های مالی فوتبال احتیاج به ایجاد چارچوب حقوقی و قانونی جدیدی داشت. این چارچوب طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران در حدود تشکیل شرکت ها و قانون تجارت به طور شفافی معین شده است. از این رو، سازمان مالی فوتبال به منظور تحقق خواسته های قانونی و مالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حوزه های مالی و بازاریابی در قالب یک موسسه غیر تجاری، در تاریخ هفدهم مهرماه سال 98 ثبت شد که هیچ یک از اعضاء آن دارای هیچ سهمی از این سازمان نبودند، اما به علت آنالیز موضوع در سیر فعالیت سازمان مالی و احتیاج به درج شخصیت حقوقی این سازمان در اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان مالی تقاضای اصلاح نام این سازمان با کمیته بازاریابی را در اساسنامه فدراسیون فوتبال مطرح کردند.

گفتنی است این سازمان تا به امروز هیچ فعالیت مالی مجزایی انجام نداده است و تنها پیرو وظیفه ذاتی خود مجری و توسعه دهنده فعالیت های مالی و بازاریابی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است و تمامی قرارداد ها توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد شده است؛ لذا به نظر می رسد مطالب درج شده با برداشت ها و اطلاعات نادرستی که در اختیار نویسنده نهاده شده، منتشر شده که تصویر نادرستی را به خواننده مطلب ارائه می دهد. طبیعی است که با توجه به اثرات مثبت و کوشش های موثر سازمان مالی این سازمان کماکان با قدرت بیشتر و تقویت لازم به فعالیت های مالی برای کسب منابع پایدار درآمدی در این فدراسیون مشغول به فعالیت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1029

به "اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره سازمان مالی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره سازمان مالی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید