انصارالله: فرستاده آمریکا برای تبلیغ جنگ به یمن آمده است

به گزارش مجله همراهان، عضو شورای عالی سیاسی یمن از گزارش فرستاده آمریکا به یمن انتقاد و بیان کرد که این یک گزارش نظامی با اتهامات باطل است که بیشتر جنگ علیه یمن را تبلیغ می نماید.

انصارالله: فرستاده آمریکا برای تبلیغ جنگ به یمن آمده است

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اظهارات تیم لیندرکینگ، فرستاده آمریکا به یمن درباره احتیاج به یاری بین المللی بیشتر برای توقف ارسال سلاح برای انصارالله دلیلی بر این مسئله است که وی پیغام آور صلح نیست بلکه برای انتقال اخبار نادرست برای تبلیغ مجدد جنگ آمده است.

الحوثی گفت: اگر او خواستار صلح است باید طرحی براساس حقایق واضح و روینمودهای واقعی ارائه بدهد که یمنی ها براساس آن با ائتلاف متجاوز به توافق برسند یا طرح هایی را آنالیز کند که به وسیله میانجیگران عمانی یا مدیر برنامه جهانی غذا به او ارائه شده است.

الحوثی گفت: ما به لیندرکینگ می گوییم محاصره ای که شما بر کشور ما اعمال می کنید بر کشتی هایی اعمال می گردد که به کشور ما تجاوز می نمایند. این کشتی ها احتمالا از امارات و عربستان می آیند. این یک محاصره غیرقانونی است. و صحبت درباره اینکه محاصره به خاطر سلاح است یک دروغ عظیم است.

وی گفت: اگر به دنبال ورود سلاح به وسیله بنادری بودیم که خواستار عدم محاصره آن هستیم اکنون باید سلاح های زیادی در داخل کشتی های توقیف شده پیدا می کردند. اظهارات لیندرکینگ نشان می دهد که آمریکایی ها به دنبال صلح نیستند. کسی که دنبال صلح است گزارشی نظامی با اتهامات باطل ارائه نمی کند.

محمدعلی الحوثی گفت: درباره نقض های حقوقی که ادعا می نمایند، ما مرتکب می شویم ما خواستار کمیته های حقیقت یابی برای آنالیز تمام جنایاتی شدیم که علیه مردم یمن انجام شده است. عظیمترین جنایت و نقض ادامه محاصره یمن توسط آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و هم پیمانانش است. این محاصره بدترین بحران انسانی را ایجاد نموده است. در کارنامه آمریکایی ها تنها نقض های نظامی، امنیتی و قانونی وجود دارد.

وی درباره اوضاع مأرب گفت: اختلافی بین ما و قبایل مأرب نیست. خارجی های عضو داعش، القاعده و مزدورانی که در این استان هستند تهدید محسوب می شوند. کشورهای متجاوز از همان روز اول آن را پایگاه نخست برای شروع جنگ خود علیه یمن قرار دادند. آنچه درباره مأرب می گویند بیشتر و عظیمتر از حجم آن است. تهدید از سوی مزدوران خارجی و داعش و القاعده است.

لیندرکینگ در گزارش خود در جلسه کمیته روابط خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گفته بود، جنگی که در اطراف منطقه گازی مأرب اتفاق افتاده، عظیمترین تهدید علیه کوشش ها برای صلح است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1626

به "انصارالله: فرستاده آمریکا برای تبلیغ جنگ به یمن آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: فرستاده آمریکا برای تبلیغ جنگ به یمن آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید