انعقاد تفاهم نامه دانش بنیانها با صنعت فرودگاهی

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، سیاوش ملکی فر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: 83 شرکت دانش بنیان در این رویداد شرکت کردند.

انعقاد تفاهم نامه دانش بنیانها با صنعت فرودگاهی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی اضافه کرد: در این رویداد 65 احتیاج فناورانه توسط فرودگاه های مختلف ارائه شد؛ همچنین نمایشگاه توانمندی های فناورانه شرکت های دانش بنیان در صنعت فرودگاهی برگزار گردید.

ملکی فر توضیح داد: حاصل دو روز برگزاری این رویداد، انعقاد 602 میلیارد تومان تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و سازمان ها و ارگان های مرتبط با صنعت فرودگاهی بوده است.

حسن خوشخو معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این رویداد گفت: در این رویداد، احتیاجهای فناورانه این صنعت ارائه شد و ما این موضوع را به فال نیک می گیریم.

وی تأکید کرد: این رویداد باعث شد پل ارتباطی بین صنعت فرودگاهی و شرکت ها کلید بخورد و انگیزه را برای بهره گیری از محصولات شرکت های دانش بنیان در این زمینه ایجاد کند.

خوشخو گفت: ما در این رویداد یک پویایی را در سطح شرکت ها دیدیم و تفاهم نامه هایی را برای استفاده از محصولات شرکت های دانش بنیان در صنعت فرودگاهی منعقد کردیم.

وی تأکید کرد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمادگی دارد فضایی را در اختیار مرکز همکاری های این شرکت ها در شهر فرودگاهی اختصاص دهد تا آنها بتوانند در راستای برطرف احتیاج صنعت فرودگاهی گام بردارند و ما را از وابستگی به سایر کشورها در این صنعت بی احتیاج نمایند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توضیح داد: ظرفیت های علمی در این صنعت قادر به برطرف احتیاجهای ما است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 634

به "انعقاد تفاهم نامه دانش بنیانها با صنعت فرودگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه دانش بنیانها با صنعت فرودگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید