ایرانسل روابط عمومی سرآمد کشور شد
به گزارش مجله همراهان، ایرانسل، نشان ویژۀ روابط عمومی سرآمد را در شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین های روابط عمومی ایران، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی صورت گرفته، دریافت کرد.

به گزارش شمانیوز: امروز چهارشنبه 21 آبان ماه 1399، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (ISPR)، با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، در محل خانۀ فرهنگ وهنر دیهیم برگزار گردید. در این مراسم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، به صورت آنلاین، پیغام خود را خطاب به حاضران اعلام کرد.
رئیس IPRA در سخنان خود، با اشاره به اینکه در دهۀ قبل، روابط عمومی سرآمد با رویکردهای ارتباط از بالا به پایین با هدف آگاهی عمومی و حضور، تعریف می شد، گفت: امروز در جهانی زندگی می کنیم که مردم، ارتباط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می نمایند.
وی اضافه نمود: امروز وظیفۀ ما دست اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل را، با ارتباطات و کمپین های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد، تقویت کنیم.
در بخش معرفی برگزیدگان شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های تخصصی صورت گرفته، لوح تندیسِ نشان ویژۀ روابط عمومی سرآمد را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، آن را دریافت کرد.
ایرانسل همچنین، تندیس جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک و مجازی را از شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دورۀ جشنوارۀ فزونین های روابط عمومی ایران، دریافت کرد.
روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.
شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار گردید، با روش های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بین المللی، به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ها، نهادها، مؤسسه ها و سازمان های گوناگون پرداخته است تا در مورد احصای درس ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش روی روابط عمومی، ارزیابی های لازم را انجام داده و فزونین های روابط عمومی را معرفی کند.
لوح تندیس نشان ویژۀ روابط عمومی سرآمد، به دلیل رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و فزونی در حوزه های مختلف فعالیت های روابط عمومی و کوشش مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت ها و خدمات ارتباطی، به ایرانسل اهدا شد.
منبع: خبرگزاری آریا