ایران با شکست ایتالیا روی سکوی جهانی رفت، برزیل قهرمان فوتبال ساحلی جهان

به گزارش مجله همراهان، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل ایتالیا به مقام سوم جام جهانی دست یافت.

ایران با شکست ایتالیا روی سکوی جهانی رفت، برزیل قهرمان فوتبال ساحلی جهان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و ایتالیا برای کسب مقام سومی جام دنیای 2017 از ساعت 23:30 یکشنبه شب به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با پیروزی مهم 5 بر 3 ایران به انتها رسید.

در وقت اول این بازی دو تیم بدون استرس کارهای تاکتیکی خود را دنبال کردند و ایران با یک گل از کاپیتان محمد احمدزاده یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش افتاد. البته ایتالیا نیز دقایقی بعد ضربه ای خطرناک به سوی دروازه ایران زد که به تیر دروازه برخورد کرد. ایتالیا کوشش های زیادی برای جبران نتیجه انجام داد که توپ در یک صحنه با واکنش بسیار خوب پیمان حسینی دفع شد تا وقت نخست با پیروزی یک بر صفر به سود ایران به انتها برسد.

وقت دوم مسابقه نیز با گل دیگری از سوی کاپیتان احمدزاده همراه شد و اختلاف ایران و ایتالیا به دو گل رسید. ضمن اینکه در دقایقی بعد ضربه های برگردان احمدزاده و سیدعلی ناظم به دیرک دروازه ایتالیا برخورد کردند. به فاصله 6 دقیقه مانده به انتها وقت دوم مسابقه محمدعلی مختاری پیروز شد تا روی شروع مجدد پیمان حسینی با ضربه ای فوق العاده گل سوم بازی را به ثمر برساند.

وقت سوم بازی با شروع پرقدرت ایتالیا شروع شد و گوری، بازیکن پرگل ایتالیا در این جام سعی کرد تا دروازه ایران را باز کند که در نخستین بار حسینی مانع شد اما یک دقیقه بعد وی توانست نخستین گل ایتالیا را به ثمر برساند. در ادامه مدافع ایتالیا با خطا روی مسلم مسیگر یک ضربه پنالتی را تقدیم ایران کرد که این پنالتی از سوی دروازه بان ایتالیا دفع شد.

گوری در یک ضربه آزاد پنالتی گل دیگری برای ایتالیا به ثمر رساند و نتیجه را به حداقل رساند اما مسلم مسیگر با گلزنی خود باز هم اختلاف را به دو گل تبدیل کرد. لاجوردی پوشان ایتالیا که به هیچ وجه نمی خواستند رسیدن به مقام سوم دنیا را از دست بدهند بار دیگر به فاصله پنج دقیقه مانده با انتها بازی یک گل دیگر به ثمر رساندند و تعداد گل های ایتالیا به عدد سه رسید.

ملی پوشان کشورمان چندین بار دیگر توپ هایی را به سمت دروازه ایتالیا روانه کردند که با خوش شانسی ایتالیایی ها توپ ها به دیرک دروازه برخورد کرد. در انتها بازی نیز ضربه پنالتی دیگری به سود ایران اعلام شد که کاپیتان احمدزاده این توپ را به گل تبدیل کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با این پیروزی مهم پیروز شد مقام سوم جام دنیای 2017 باهاما را کسب کند.

در ملاقات فینال هم تیم ملی ساحلی برزیل با پیروزی 6 بر صفر مقابل تیم تاهیتی قهرمان جام دنیای فوتبال ساحلی 2017 باهاما شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 716

به "ایران با شکست ایتالیا روی سکوی جهانی رفت، برزیل قهرمان فوتبال ساحلی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با شکست ایتالیا روی سکوی جهانی رفت، برزیل قهرمان فوتبال ساحلی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید