اینتر قیمت ایکاردی را به رئال مادرید بیان کرد

به گزارش مجله همراهان، باشگاه اینتر روی مهاجم آرژانتینی خود قیمت گذاری نموده است.

اینتر قیمت ایکاردی را به رئال مادرید بیان کرد

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپانیایی آس گزارش داد نمایندگان باشگاه رئال مادرید هفته گذشته ملاقاتی با مدیران باشگاه اینتر داشته اند و در این نشست متوجه شده اند که می توانند این مهاجم آرژانتینی را در ازای رقمی کمتر از رقم بند فسخ 110 میلیون یورویی اش به خدمت بگیرند. بر اساس این گزارش، باشگاه اینتر به اطلاع رئال مادرید رسانده که در ازای 80 میلیون یورو می توانند این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرند.

مدیران باشگاه رئال مادرید با بازگشت زین الدین زیدان به روی نیمکت این تیم یه دنبال تقویت خود در پست های مختلف هستند و یکی از نیازهای اصلی آنها که با جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم کاملاً مشهود است، جذب یک مهاجم نوک و گلزن است و ایکاردی 26 ساله ویژگی های مدنظر آنها را دارد. رئالی ها آماده این هستند تا از اختلاف به وجود آمده بین مدیران باشگاه اینتر و این مهاجم آرژانتینی نهایت استفاده را ببرند.

ایکاردی که این فصل در 28 بازی 15 گل برای اینتر به ثمر رسانده، پس از اینکه در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) بازوبند کاپیتانی نراتزوری از وی گرفته شد، دیگر برای این تیم به میدان نرفته و شایعات زیادی در مورد آینده حرفه ای وی شنیده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 178

به "اینتر قیمت ایکاردی را به رئال مادرید بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر قیمت ایکاردی را به رئال مادرید بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید