با وجود ثبت 5 مورد ابتلا به کرونا، تاخیری در فعالیت پروژه های جام جهانی قطر ایجاد نمی گردد

به گزارش مجله همراهان، فعالیت پروژه های جام جهانی قطر با توجه به شیوع کرونا و ثبت 5 مورد ابتلا بین کارگران فعال در این پروژه ها ادامه خواهد داشت.

با وجود ثبت 5 مورد ابتلا به کرونا، تاخیری در فعالیت پروژه های جام جهانی قطر ایجاد نمی گردد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، رسانه های دنیا در روزهای گذشته از ثبت 5 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در بین کارگران فعال در پروژه های جام دنیای 2022 خبر دادند اما کمیته برگزاری جام دنیای معتقد است این اتفاق تاثیری در فرایند پیشرفت پروژه ها نخواهد داشت.

براین اساس کمیته برگزاری جام دنیای با رعایت نکات بهداشتی و احتیاط لازم همچنان فعالیت خودش را به صورت مستمر و طبق برنامه دنبال می نماید.

آزمایشات روزانه از کلیه موارد مشکوک بین کارگران شاغل در پروژه های جام دنیای همچنان صورت می گیرد. در همین حال روز چهارشنبه هفته گذشته 5 مورد از آزمایش های به عمل آمده مثبت اعلام شد در حالی که طبق اعلام کمیته برگزاری تا کنون مورد مثبت دیگری از ابتلا به این ویروس گزارش نشده بود.

براین اساس دو کارگر یکی از شرکت های فعال در ساخت استادیوم الثمامه همچنین 3 کارگر دیگر که در پروژه استادیوم های الریان و البیت حضور دارند به بیماری کرونا مبتلا شده اند. کلیه هزینه های درمان این افراد از سوی کمیته برگزاری مسابقات پرداخت خواهد شد ، همچنین حقوق و مزایای مرتبط را نیز دریافت می نمایند و پس از گذراندن دوران قرنطینه می توانند به کار برگردند.

به نوشته خبرگزاری فرانس پرنس در پروژه ساخت استادیوم های جام دنیای قطر استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت این کشور رعایت می گردد و با نظارت دقیق کوشش خواهد شد از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری گردد.

براساس این گزارش با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی هیچ تاخیری در پیشرفت پروژه تکمیل استادیوم های جام دنیای 2022 صورت نخواهد گرفت و فعالیت های این بخش طبق جدول زمان بندی دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 914

به "با وجود ثبت 5 مورد ابتلا به کرونا، تاخیری در فعالیت پروژه های جام جهانی قطر ایجاد نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود ثبت 5 مورد ابتلا به کرونا، تاخیری در فعالیت پروژه های جام جهانی قطر ایجاد نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید