بیش از 35 هزار مبتلای جدید به کرونا در یک روز در فرانسه

به گزارش مجله همراهان، براساس آمار های رسمی، روز گذشته در فرانسه بیش از 35 هزار و 600 مبتلای جدید به کرونا شناسایی شد که رقم قابل توجهی است.

بیش از 35 هزار مبتلای جدید به کرونا در یک روز در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از رویترز، اداره کل بهداشت عمومی فرانسه از ثبت 35 هزار و 641 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز شنبه اطلاع داد.

آمار موارد جدید ابتلا در فرانسه در پایین ترین سطح از سه شنبه گذشته قرار گرفته است، اما میزان مثبت بودن نتایج آزمایش ها همچنان رو به افزایش است. یکشنبه گذشته آمار روزانه مبتلایان به رقم 52 هزار و 10 نفر رسید که بی سابقه بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، اداره کل بهداشت عمومی فرانسه خاطرنشان کرد در شبانه روز گذشته با ثبت 35 هزار و 641 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، مجموع شمار مبتلایان کووید-19 در این کشور به یک میلیون و 364 هزار و 625 نفر رسید.

بنا بر اعلام این منبع، همچنین در شبانه روز گذشته 223 مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به کووید-19 در این کشور ثبت شد. به این ترتیب، از شروع شیوع ویروس کرونا در فرانسه تا انتها شنبه شمار قربانیان کرونا در این کشور در مجموع به 36 هزار و 788 نفر رسیده است.

در هفت روز گذشته 16 هزار و 865 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری شده اند که از این تعداد دو هزار و 507 نفر به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافته اند. مقامات بهداشت و درمان فرانسه به علت شروع موج دوم همه گیری و بیماری های فصلی معمول از جمله آنفلوانزا، این شاخص را به دقت زیر نظر دارند تا بتوانند شرایط را کنترل نمایند.

دولت فرانسه تصمیم گرفت به منظور مقابله با موج دوم همه گیری از آدینه وارد مرحله جدیدی از قرنطینه گردد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1276

به "بیش از 35 هزار مبتلای جدید به کرونا در یک روز در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 35 هزار مبتلای جدید به کرونا در یک روز در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید