ترامپ در مقابل ایران دچار دستپاچگی شده است، مقاومت جمهوری اسلامی سیاست های آمریکا را شکست داد

به گزارش مجله همراهان، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی دچار دستپاچگی شده و به همین دلیل تصمیم به برکناری برایان هوک گرفته است.

ترامپ در مقابل ایران دچار دستپاچگی شده است، مقاومت جمهوری اسلامی سیاست های آمریکا را شکست داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

داریوش قنبری در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، درباره برکناری برایان هوک و ارتباط آن با شکست سیاست های ضدایرانی دولت ترامپ اظهار کرد: ترامپ با تأثیرپذیری از افرادی مانند جان بولتون و برایان هوک، سیاست های نابخردانه ای را در قبال ایران اتخاذ کرد که خروج از برجام و سیاست فشار حداکثری در زمره این سیاست های نابخردانه قرار می گیرد؛ زیرا دولت آمریکا بیشترین آسیب را از قبال اتخاذ چنین سیاست های نابخردانه دید.

دستان ترامپ خالی است

وی اضافه نمود: افرادی مانند پمپئو، برایان هوک و جان بولتون باعث شدند تا شرایط ترامپ در آستانه انتخابات مساعد نباشد و دستان او در این شرایط کاملاً خالی است.

تحریم ها به زودی شکست می خورند

روزهای پایانی تحریم را سپری می کنیم

برایان هم مثل جان ناکام از کاخ سفید رفت

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان این مطلب که خواب مشاوران ترامپ در خصوص کشاندن جمهوری اسلامی ایران به پای میز مذاکره تعبیر نشده است، یادآور شد: آنها فکر می کردند با فشار حداکثری می توانند ایران را به پای میز مذاکره بکشانند، اما این اتفاق صورت نگرفت و معادلاتشان را بر هم ریخت.

مقاومت جمهوری اسلامی؛ عامل اصلی شکست سیاست های مشاوران ترامپ

قنبری مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم های بی سابقه آمریکا علیه کشورمان را عامل اصلی رویگردانی ترامپ از تیم مشاورانش عنوان نمود و گفت: امروزه ترامپ به خاطر سیاست های اشتباهش در برابر جمهوری اسلامی ایران و عملکرد ضعیفش در سیاست داخلی با موجی از اعتراضات مدنی در داخل آمریکا و نیز حزب جمهوری خواه روبرو است که برای او دردسرآفرین شده است.

وی بیان کرد: ترامپ به خاطر بدعهدی و خروج از تعهدات بین المللی، پرستیژ و جایگاه جهانی آمریکا را به شدت دستخوش ضعف و افول کرده است.

ترامپ دچار دستپاچگی شده است

فعال سیاسی اصلاح طلبان برکناری برایان هوک را به معنای شکست سیاست های ترامپ در قبال ایران عنوان نمود و اضافه نمود: ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی دچار دستپاچگی شده و به همین دلیل تصمیم به برکناری برایان هوک گرفته است.

ایبرامز هم پیروز نخواهد شد

قنبری درباره به کارگیری الیت ایبرامز به جای برایان هوک گفت: قبلاً ایبرامز مسئول براندازی دولت ونزوئلا بود، اما او در رابطه با مسئله ونزوئلا به توفیقی دست نیافت؛ درصورتی که ونزوئلا نزدیک به آمریکا و حوزه نفوذ این کشور محسوب می شد و راحت تر می توانست به نتیجه برسد، اما اقدامات ایبرامز برای آمریکا نتیجه ای در بر نداشت، پس قطعاً این فرد در قبال جمهوری اسلامی ایران هم به پیروزیت دست نخواهد یافت.

وی شرح داد: دولت ترامپ به جای اینکه سیاست های نابخردانه و براندازانه در قبال کشورهای مخالف خود در پیش بگیرد، باید این گونه سیاست هایش را تغییر دهد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه تاریخ سیاست های براندازانه گذشته و دیگر جواب نخواهد داد، گفت: تحولاتی که در عرصه جهانی صورت گرفته مانع تحقق اهداف شوم آمریکایی ها شده است و قطعاً دوران آن گذشته که رژیم های قانونی توسط آمریکا سرنگون شوند.

4079/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1263

به "ترامپ در مقابل ایران دچار دستپاچگی شده است، مقاومت جمهوری اسلامی سیاست های آمریکا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در مقابل ایران دچار دستپاچگی شده است، مقاومت جمهوری اسلامی سیاست های آمریکا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید