تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک از درخشش پاراجودوکاران ایران در توکیو

به گزارش مجله همراهان، کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی از عملکرد دو نماینده جودوی ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو تمجید کرد.

تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک از درخشش پاراجودوکاران ایران در توکیو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار گزارشی عملکرد دو ملی پوش جودوی ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را تحسین کرد.

در این گزارش آمده است:

وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده نمایندگان جودوی ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 با نمایش دیدنی پیروز شدند به ترتیب طلای اوزان 90- و 100+ کیلوگرم را از آن خود نمایند. عملکرد خیره نماینده این ورزشکاران کمیته بین المللی پارالمپیک را به تحسین واداشت.

وحید نوری از ایران که مدال برنز رقابت های قهرمانی دنیا را کسب نموده بود، پیروز شد اولین طلای پارالمپیک کشورش در رشته جودو را کسب کند. نوری پیروز شد در مسابقه فینال وزن 90- کیلوگرم، جودوکار انگلیسی را با امتیاز ایپون شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند.

نوری پس از این پیروزیت گفت: این اولین مدال طلای ایران در رشته جودو در رقابت های پارالمپیک است. پیش تر، ما پیروز به کسب مدال های نقره و برنز شده بودیم، اما این اولین مدال طلای بازی های پارالمپیک است. من با جودو زندگی می کنم و از برافراشته شدن پرچم کشورم بسیار هیجان زده می شوم.

پس از پیروزیت وحید نوری، هم تیمی او محمدرضا خیرالله زاده توانست در وزن 100+ کیلوگرم اسم قهرمانی را از آن خود کند و تعداد مدال های ایران در رشته جودو را به عدد دو برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1854

به "تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک از درخشش پاراجودوکاران ایران در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید کمیته بین المللی پارالمپیک از درخشش پاراجودوکاران ایران در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید