توسعه صنایع کشاورزی در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال تسریع گردد

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست آنالیز روند اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزایی روستایی در شهرستان دشتستان گفت: ظرفیت های بسیار مهمی در روستاهای استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت ها برای توسعه اشتغال استفاده مناسبی کرد.

توسعه صنایع کشاورزی در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال تسریع گردد

وی با تاکید بر لزوم تکمیل و بهره برداری از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در روستاها گفت: تکمیل و بهره برداری از این ظرفیت ها باعث می گردد تا شاهد جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه اشتغال روستایی در سطح استان باشیم.

گراوند خواهان نظارت قوی بر نحوه اجرای طرح های اشتغالزایی و تولیدی در سطح استان شد و ادامه داد: یکی از اولویت های مهم استان بوشهر پرداخت تسهیلات تحصیلات اشتغال روستایی است که این موضوع با جدیت پیگیری می گردد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های اشتغال زایی در روستاهای شهرستان دشتستان بیان نمود: کشاورزی یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان دشتستان است که باید صنایع مرتبط با کشاورزی در این شهرستان گسترش یابد.

وی اضافه کرد: توسعه پایدار روستاهای استان بوشهر نیازمند ترویج اشتغال و توسعه کارآفرینی است و همه مسئولان وظیفه دارند که در راستای توسعه اشتغال با کاهش گیر و دار های اداری زمینه سرمایه گذاری را فراهم سازند.

گراوند خواهان تسریع در پرداخت تسهیلات اعتباری به واحدهای تولیدی و اشتغال زا در سطح استان بوشهر شد و ادامه داد: بانک ها نقش بسیار مهمی در ارائه این تسهیلات دارند و باید با جدیت نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 140

به "توسعه صنایع کشاورزی در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنایع کشاورزی در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید