توقع دارم کومان و کی روش زودتر بیایند

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی گفت: بین سه یا چهار بازیکن دیگر می گیریم. سال جاری فکر و ذکرمان این است که سالی به مراتب بهتر از فصل قبل داشته باشیم. این اتفاق ان شاءالله می افتد. بر اساس تفکرات تاکتیکی سه بازیکن لیگ رجحان و چند بازیکن جوان گرفتیم. علاوه بر اینکه باید 17 یا 18 بازیکن خوب داشته باشیم باید یک تیم سایه هم بسازیم که آینده سپاهان باشد.

توقع دارم کومان و کی روش زودتر بیایند

سرمربی سپاهان اضافه کرد: خوشحالم دو بازیکنِ جوان و بسیار عالی یعنی محبی و زینالی را گرفتیم. میرزایی هم برگشته است. او غلط هایش را فصل گذشته در فولاد نوشته است و امیدوارم سال جاری بیشتر به ما یاری کند. بازی های او را فصل گذشته در فولاد رصد می کردیم و از عملکردش راضی هستیم. در مجموع همه چیز را خوب می بینم.

قلعه نویی یادآور شد: تنها دغدغه ام این است که چند بازیکن باقی مانده زودتر به ما اضافه شوند تا بالانس بدنی تیم در مسابقات به هم نخورد. بین پنج تا شش هفته را برای آمادگی بدنی گذاشته ایم. هرچه بازیکنان دیرتر بیایند در آغاز فصل بیشتر ضرر می کنیم.

وی درباره وضعیت کومان و کی روش تاکید نمود: این دو بازیکن در لیست ما هستند. به این بازیکنان احتیاج داریم. کومان فصل بعد بیشتر می تواند یاری کند. کی روش دو سال در ایران بود و شناخت کافی داشت. کومان فصل بعد بهتر خواهد شد. توقعمان این است زودتر به تمرینات سپاهان بیایند تا از نظر بدنی عقب نمانند.

قلعه نویی یادآور شد: برنامه هم داده ایم که اگر یک در هزار این بازیکنان نیامدند، باشگاه سراغ بازیکنان دیگری برود.

سرمربی سپاهان در سرانجام گفت: از تک تک طرفداران متشکرم. سپاهانی ها همواره مرا شرمسار خودشان کردند. می دانم طرفداران ایران و بخصوص سپاهانی ها جزو بهترین ها هستند. آنها حتی وقتی 100 نفر بودند به اندازه 100 هزار نفر از من حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 244

به "توقع دارم کومان و کی روش زودتر بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقع دارم کومان و کی روش زودتر بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید