جریمه 50 هزار یورویی برای یوونتوس و آتالانتا

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا تیم های یوونتوس و آتالانتا را به دلیل رفتار ناشایست طرفداران شان جریمه کرد.

جریمه 50 هزار یورویی برای یوونتوس و آتالانتا

به گزارش خبرنگاران، 2 باشگاه یوونتوس و آتالانتا به دلیل درگیری طرفداران شان در دیدار چهارشنبه شب در چارچوب هفته سی و ششم سری A ایتالیا که با نتیجه یک بر صفر به سود یووه به اتمام رسید هر کدام به مبلغ 50 هزار یورو جریمه شدند.

در نیمه نخست این دیدار که در استادیوم اتلتی آتزوری برگزار گردید به دلیل پرتاب مواد آتش زا و تکه های کاشی توسط تماشاگران به داخل سکوی های یکدیگر 5 تماشاگر دچار مصدومیت شدند و بازی به مدت 8 دقیقه نیز متوقف شد. بازیکنان و مسئولان یوونتوس و آتلانتا در جریان درگیری طرفداران 2 تیم آنها را به آرامش دعوت کردند و همین باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای این 2 تیم محرومیت های بیشتری در نظر نگیرد.

در گزارش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا آمده است: پرتاب شدید و مستمر مواد آتش زا و تکه های کاشی که از سرویس بهداشتی استادیوم کنده شده بود از جانب طرفداران 2 تیم اجرا شده است.

یوونتوس در این بازی در دقیقه 18 توسط آلساندرو ماتری به گل رسید. بیانکونری ها که در 3 هفته مانده به انتهای فصل قهرمانی این فصل از سری A ایتالیا را از آن خود نموده اند با این برد به نهمین برد متوالی خود در این رقابت ها دست یافتند.

والتر ماتزاری، سرمربی ناپولی هم به دلیل توهین به اعضای کادر فنی تیم مقابل در جریان پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل بولونیا از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 5 هزار یورو جریمه شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 330

به "جریمه 50 هزار یورویی برای یوونتوس و آتالانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 50 هزار یورویی برای یوونتوس و آتالانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید