حاشیه دیدار استقلال - ذوب آهن، رونمایی از روش جدید مقابله با ویروس کرونا، عصبانیت مجیدی و اعتراض چشمی به داور

به گزارش مجله همراهان، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به خاطر بی دقتی شاگردانش در دیدار مقابل ذوب آهن بر سر آنها فریاد زد.

حاشیه دیدار استقلال - ذوب آهن، رونمایی از روش جدید مقابله با ویروس کرونا، عصبانیت مجیدی و اعتراض چشمی به داور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراسم قبل از آغاز مسابقه، از راهکار ضربه مُشت به مُشت به جای دست دادن استفاده کردند.

محسن کریمی، امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه استقلال، جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و رسول کربکندی، از چهره های حاضر در ورزشگاه هستند.

در دقیقه 26 بازی و زمانی که داور خطای روزبه چشمی را اعلام کرد، این موضوع با اعتراض مدافع آبی پوشان روبه رو شد و فرهاد مجیدی هم به تصمیم پیام حیدری اعتراض کرد.

پس از گلزنی محمد دانشگر برای استقلال، مدافع آبی پوشان شادی خود را با مهدی قائدی تقسیم کرد. شیوه خوشحالی این دو بازیکن بسیار جالب بود و آنها از روش جدیدی برای مقابله با ویروس کرونا رونمایی کردند.

مجیدی پس از بی دقتی شاگردانش در انجام دستورات تاکتیکی، به شدت از دست آنها عصبانی شد و سرشان داد زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 865

به "حاشیه دیدار استقلال - ذوب آهن، رونمایی از روش جدید مقابله با ویروس کرونا، عصبانیت مجیدی و اعتراض چشمی به داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال - ذوب آهن، رونمایی از روش جدید مقابله با ویروس کرونا، عصبانیت مجیدی و اعتراض چشمی به داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید