خبرنگاران استاندار زنجان: محرم سال جاری هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد

به گزارش مجله همراهان، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: بیانات رهبر معظم اتقلاب فصل الخطاب است و ما همه پاسدار ارزش های دینی و اسلامی و نهضت حسینی هستیم و محرم سال جاری هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد.

خبرنگاران استاندار زنجان: محرم سال جاری هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در نشست با ائمه آدینه استان اضافه نمود: ائمه آدینه و روحانیت ستون و محور هر منطقه هستند و غالب مردم ارادت ویژه ای به این قشر از جامعه دارند لذا با همراهی تمام اقشار جامعه، محرم سال جاری شعائر نهضت عاشورا به بهترین وجه ممکن و با شیوه ای نو به نمایش در خواهد آمد.

وی یادآورشد: از مردم انتظار داریم خودشان در برگزاری برنامه های ماه های محرم و صفر با مسئولان همکاری نمایند و اجازه هیچگونه سوء استفاده ای به بدخواهان ندهند.

حقیقی توضیح داد: دستورالعمل بهداشتی محرم هفته آینده تدوین شده و در اختیار استان و شهرستان ها قرار می گیرد و امیدواریم با راهنمایی روحانیون بتوانیم با شیوه ای نو همچون گذشته نام زنجان را بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی که در برگزاری عزاداری برای امام حسین شهره است در کشور مطرح کنیم.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به شرایط استان در شرایط کرونایی گفت: در روزهای نخست شیوع کرونا هیچ واحد فراوری ماسک در استان نداشتیم اما امروز 9 واحد فراوریی ظرفیت فراوری 700 هزار ماسک در روز را دارند.

حقیقی گفت: امروزه واحدهای فراوری الکل در استان به مقدار احتیاج محصول فراوری می نمایند و حتی توان صادرات مازاد آن را نیز به سایر استان ها داریم و علاوه بر آن واحدهای فراوریی استان تمام مایحتاج مردم به مواد ضدعفونی نماینده و بهداشتی را عرضه می نمایند که این امر برای استان بسیار ارزشمند است تا مردم دغدغه ای نداشته باشند.

وی اضافه نمود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در چند روز گذشته از سوی مردم عامل مهم کاهش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا بوده و فعالیت های ائمه آدینه در آگاهی بخشی به جامعه بسیار موثر است.

حقیقی تاکید نمود: اگر پروتکل ها رعایت نشود هر لحظه امکان بروز فاجعه ای غیرقابل کنترل وجود دارد و باید مراقب باشیم.

استاندار زنجان همچنین به دستاوردهای سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اشاره نمود و گفت: در این سفر 425 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های مهم اختصاص یافت که اگر این طرح ها به انتها برسد ظرفیت بسیار بزرگی برای توسعه مالی و گردشگری استان ایجاد خواهد شد.

حقیقی گفت: طرح 2 خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین که زنجان را به مرکز لجستیک منطقه تبدیل می نماید، تکمیل راه های ارتباطی سلطانیه، قیدار به کبودر آهنگ، زنجان- بیجار -همدان و بخش هایی از محور ارتباطی زنجان- منجیل از مهمترین پروژه های راه سازی در دست ساخت است.

وی تکمیل بیمارستان های قیدار و 144 تختخوابی ولیعصر زنجان را نیز از جمله طرحهایی بیان کرد که در سفر نوبخت برای آنها اعتبار اختصاص یافت.

استاندار زنجان گفت: حل مسائل کارخانه ایران ترانسفو بطوریکه این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری 42 درصد بیشتر از سال قبل فروش محصول داشته است و همچنین افزایش سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن استان در سال گذشته را در استان زنجان شاهد هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1158

به "خبرنگاران استاندار زنجان: محرم سال جاری هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: محرم سال جاری هر خانه تبدیل به یک حسینیه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید