خبرنگاران انعقاد قرارداد بیمه صاحبان مشاغل آزاد غیرحضوری انجام می شود

به گزارش مجله همراهان، زاهدن- خبرنگاران- مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امضای قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد به عنوان یکی دیگر از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 انجام می شود.

خبرنگاران انعقاد قرارداد بیمه صاحبان مشاغل آزاد غیرحضوری انجام می شود

حمید ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: با رونمایی از چهار سرویس دیگر در این هفته 17 سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان سازمان قرار گرفت.

وی گفت : تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزدبگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند(به صورت خوداظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجو مشمول این خدمت هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال را نیز به عنوان دو خدمت دیگر سازمان که در این هفته رونمای شده به مخاطبان معرفی کرد.

ابراهیمی گفت: درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی از دیگر خدمات شارمان تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 است.

وی ادامه داد: افراد با مراجعه به سایت این اداره کل می توانند از شرایط جدید اعمال شده در زمان همه گیری شیوع ویروس کرونا مطلع شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1433

به "خبرنگاران انعقاد قرارداد بیمه صاحبان مشاغل آزاد غیرحضوری انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انعقاد قرارداد بیمه صاحبان مشاغل آزاد غیرحضوری انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید