خبرنگاران حدود 15 هزار واحد مسکونی روستایی هیرمند بیمه شد

به گزارش مجله همراهان، زاهدان- خبرنگاران- فرماندار شهرستان مرزی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 14هزار و 896 واحد مسکونی تا به امروز در این شهرستان به طور رایگان بیمه حوادث شدند.

خبرنگاران حدود 15 هزار واحد مسکونی روستایی هیرمند بیمه شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مهدی سرحدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه هر واحد مسکونی روستایی در هیرمند تا سقف 30 میلیون تومان غرامت بیمه شده اظهارداشت: خانوارهای ساکن در روستاها به صورت کاملا رایگان و به مدت یک سال از بیمه برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه منازل روستایی هیرمند در برابر حوادثی همچون سیل، توفان، زلزله و آتش سوزی بیمه شدند اضافه نمود: این بیمه نامه به نام و با شماره ملی سرپرست خانوار صادر و تمامی سرپرستان خانوارهای روستایی که در روستا ساکن باشند از این بیمه بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگاران طرح بیمه رایگان روستایی، منزل هر خانوار روستایی در مقابل حوادثی همچون آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، آتشفشان، سیل و طغیان رودخانه و توفان و گردباد تا سقف 300 میلیون ریال بیمه می گردد.

در این طرح سقف پوشش بیمه ای ارزش ساختمان 250 میلیون ریال و سقف پوشش بیمه ای ارزش اثاثیه منزل 50 میلیون ریال است.

قرار است 305 هزار بیمه نامه منازل مسکونی روستایی در سطح سیستان و بلوچستان به سرپرستان خانوارها تحویل داده گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1485

به "خبرنگاران حدود 15 هزار واحد مسکونی روستایی هیرمند بیمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 15 هزار واحد مسکونی روستایی هیرمند بیمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید