خبرنگاران رییس جمهوری قرقیزستان کابینه جدید کشورش را تأیید کرد

به گزارش مجله همراهان، تهران- خبرنگاران- سورونبای جینبکوف رییس جمهوری جدید قرقیزستان کابینه جدید این کشور به نخست وزیری کوباتبیک برونوف را تأیید کرد.

خبرنگاران رییس جمهوری قرقیزستان کابینه جدید کشورش را تأیید کرد

به گزارش آسوشیتدپرس، دو روز پس از آنکه محمدقلی عبدالقاضیف از نخست وزیری قرقیزستان استعفا کرد، مجلس ، برونوف را به عنوان نخست وزیر جدید تأیید کرد.

برونوف در جلسه مجلس گفت: همواره به مردم خدمت نموده ام و در این لحظه مهم تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا خدمت به مردم را ادامه دهم.

اواسط ماه مه، مجلس قرقیزستان از دست داشتن احتمالی محمدقلی عبدالقاضیف نخست وزیر وقت در معامله برای فروش طیف فرکانس رادیویی 200 مگاهرتزی اطلاع داد.

عبدالقاضیف اعلام نموده بود هیچ گونه ارتباطی با این پرونده قضایی ندارد.

رسانه های قرقیزی گزارش دادند: در ماه مارس سال جاری یک شرکت خصوصی با مسؤولیت محدود با نام Sky Mobile LLC (مارک تجاری Beeline) کمپانی Ala-TV را به مبلغ 1.8 میلیون دلار خریداری کرد و به همراه آن مجوز استفاده از طیف فرکانس رادیویی 200 مگاهرتز را که برای انتقال سیگنال های تلویزیون کابلی طراحی شده است، کسب کرد.

پس از این ماجرا، شرکت تلفن همراه به وسیله کمیته دولتی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی قرقیزستان فرکانس های رادیویی را که برای پخش تلویزیونی استفاده می شد، به منظور کار در حالت 4G مجددا راه اندازی کرد. در نتیجه این اقدامات، دولت 67.5 میلیون دلار خسارت دید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1106

به "خبرنگاران رییس جمهوری قرقیزستان کابینه جدید کشورش را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس جمهوری قرقیزستان کابینه جدید کشورش را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید