خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: تیراندازی در مراسم های عروسی غیرقانونی است

به گزارش مجله همراهان، زاهدان- خبرنگاران- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: تیراندازی در مراسم های عروسی غیرقانونی بوده و با افراد خاطی برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: تیراندازی در مراسم های عروسی غیرقانونی است

ابوذر کوثری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای پیشگیری از تیراندازی در مراسم های عروسی و برخورد با عاملان این سنت اشتباه در ایرانشهر طی روزهای اخیر ماموران نیروی انتظامی به شناسایی مکان های برگزاری جشن در سطح این منطقه اقدام کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی های بعمل آمده نیروهای پلیس این شهرستان اقدام به اخذ 11 مورد تعهد از صاحبان برگزاری مراسم به دلیل تیراندازی در مجلس شدند.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: متاسفانه برخی از صاحبان برگزاری مراسم های عروسی موضوع عدم تیراندازی در جشن های عروسی را جدی نگرفتند که باعث برخورد قانونی با آنان شد.

وی ادامه داد: با وجود تعهد اخذ شده توسط صاحبان مراسم عروسی در ایرانشهر، برخی افراد در جشن اقدام به حمل اسلحه و تیراندازی کردند که پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برای این اشخاص پرونده قضایی تشکیل شد.

کوثری اظهارداشت: نتیجه یکی از پرونده های ارتکاب جرم بدلیل تیراندازی باعث شد که صاحبان مراسم احضار و ضمن تفهیم بزه ارتکابی، ملزم به تحویل 2 سلاح جنگی شوند.

وی گفت: سه نفر از متهمان متخلف شرکت کننده در عروسی نیز دستگیر و برای 2 نفر اصلی (داماد و پدر داماد) برگزار کننده مراسم پرونده قضایی تشکیل شده و روانه زندان شدند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: 2 دستگاه خودرو نیز از این افراد توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 941

به "خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: تیراندازی در مراسم های عروسی غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ایرانشهر: تیراندازی در مراسم های عروسی غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید