خبرنگاران یک هزار و 200 کارآموز در نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند

به گزارش مجله همراهان، همدان-خبرنگاران- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: یک هزار و 207 کارآموز شامل 729 مرد و 478 زن در شهرستان نهاوند، آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

خبرنگاران یک هزار و 200 کارآموز در نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند

وهب مختاران روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در همین ارتباط 311 نفر در کارگاه های ثابت شهری و 96 نفر نیر در کارگاه های روستایی مراکز فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند شرکت کردند.

وی با اشاره به آموزش 72 کارآموز نهاوندی در رشته های مرتبط با صنایع، گفت: 17 نفر از عشایر نیز پیروز به گذراندن دوره های مهارتی این مراکز در شهرستان نهاوند شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان همچنین از ارائه آموزش مهارتی به 41 سرباز در نهاوند خبر داد و گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به 113 نفر از معتادان بهبود یافته و زنان سرپرست خانوار نیز در این شهرستان آموزش های مهارتی ارائه شده است.

مختاران افراد آموزش دیده در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار را 63 نفر ذکر کرد و افزود: 29 نفر نیز در کارگاه های سیار شهری شهرستان نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 478 نفر از بانوان نهاوندی علاقمند پیروز به شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای شدند، گفت: 277 نفر از این بانوان در کارگاه های ثابت شهری آموزش های لازم را فراگرفتند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان 18 مرکز ثابت و 198 آموزشگاه خصوصی برای برگزاری دوره های آموزش فنی و مهارتی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1504

به "خبرنگاران یک هزار و 200 کارآموز در نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 200 کارآموز در نهاوند آموزش های مهارتی را فرا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید