خبرنگاران 20 واحد صنفی متخلف در چابهار 2 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش مجله همراهان، چابهار- خبرنگاران- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: تیم های بازرسی از 52 واحد صنفی بازدید و 20 واحد صنفی متخلف در زمینه رعایت نکردن قوانین صنفی و بهداشتی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا 2 میلیارد ریال جریمه شدند.

خبرنگاران 20 واحد صنفی متخلف در چابهار 2 میلیارد ریال جریمه شدند

رحمدل بامری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: برخورد با گرانفروشان، محتکران صنفی در شهرستان چابهار در دستور کار قرار گرفته و به هیچ متخلفی اجازه قدرت نمایی نخواهیم داد.

وی اضافه نمود: با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای بعضی کالاها، نظارت و بازرسی ها در شهرستان چابهار بطور جدی در دستور کار مسوولان قرار گرفته است.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه در شرایط سخت مالی و ویروس کرونا بویژه ماه مبارک رمضان در کنار مردم هستیم و با هرگونه گرانفروشی و بی نظمی در بازار برخورد می کنیم، گفت: برنامه ریزی های لازم برای تعیین تیم های بازرسی و تعیین کردن محدوده های هدف بازرسی صورت گرفته و روزانه و هفتگی در بازار حضور دارند و تمام موارد را رصد می نمایند.

وی ادامه داد: مراجعه به بازار میوه فروشان فجر و بازار دریا چابهار ضمن بازدید از 15 واحد صنفی برای هشت واحد صنفی متخلف در زمینه درج نکردن قیمت و عدم ارائه فاکتور و گرانفروشی پرونده تشکیل شده است.

بامری اعلام کرد: همچنین با مراجعه به بازار عمده فروشان موادغذایی و برنج فروشان برای 12 واحد صنفی پرونده تخلف در زمینه عدم ارائه فاکتور و درج نکردن قیمت، عرضه خارج شبکه و قاچاق تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه گشت های مشترک نظارتی در قالب سه تیم کاری تا انتها ماه مبارک رمضان با جدیت بر فعالیت اصناف استمرار خواهند داشت، اضافه نمود: از شهروندان درخواست می گردد موارد مرتبط با تخلفات صنفی را با اعلام دقیق تعیینات واحد صنفی به شماره تلفن گویای 124 اعلام نمایند .

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار نیز به خبرنگار خبرنگاران گفت: علاوه بر تشکیل پرونده برای 20 واحد صنفی متخلف در چابهار، بازرسی هایی نیز در دشتیاری انجام که منجر به شناسایی 14 واحد صنفی متخلف در این شهرستان شده است.

حمید رضا شایان اضافه نمود: پرونده های تخلف به ارزش 9 میلیون و 91 هزار ریال برای 14 واحد صنفی در شهرستان دشتیاری تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی ایام ماه مبارک رمضان، از واحدهای صنفی شهرستان دشتیاری بازدید بعمل آمد که در این بازدید برای 14 واحد صنفی پرونده تخلف تحت عناوین عدم درج قیمت٬ گرانفروشی وتقلب (تاریخ مصرف گذشته)پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1045

به "خبرنگاران 20 واحد صنفی متخلف در چابهار 2 میلیارد ریال جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 واحد صنفی متخلف در چابهار 2 میلیارد ریال جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید