خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است

به گزارش مجله همراهان، رئیس گروه تاسیسات و موسسات گردشگری استان فارس با اشاره به مشاهده چند مورد خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی بدون نظارت میراث فرهنگی گفت: خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است.

خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا اردیبهشت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمدکاظم بهادری پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به مشاهده چند مورد خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی بدون نظارت میراث فرهنگی گفت: خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است و با این افراد برخورد جدی می گردد.

وی از رایگان بودن مجوز راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی در استان اطلاع داد و گفت: بهترین و مطمئن ترین مرجع برای راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی سازمان میراث فرهنگی است و از متقاضیان درخواست می گردد تنها به وسیله سازمان اقدام نمایند.

رئیس گروه تاسیسات موسسات گردشگری فارس بیان نمود: بعضی از مردم به دلیل ناآگاهی برای راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی به آژانس های مسافرتی مراجعه می نمایند که این امر مسائلی را برای این افراد به وجود می آورد.

وی ضمن هشدار به این افراد گفت: جابه جایی و راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی تنها به وسیله میراث فرهنگی مجاز است و در صورت محرز شدن تخلف دفتر خدمات مسافرتی تعلیق می گردد.

بهادری پور با اشاره به فعالیت 170 دفتر خدمات مسافرتی مجاز در استان فارس اضافه نمود: مجوز صادر شده از سوی میراث فرهنگی رایگان است و تا یک سال امکان جابه جایی و انتقال وجود ندارد.

رئیس گروه تاسیسات گردشگری فارس با بیان اینکه متاسفانه بعضی از آژانس های مسافرتی به علت بدهی یا دیگر مسائل بدون اجازه میراث فرهنگی اقدام به نقل و انتقال می نمایند، اعلام کرد: این امر سبب می گردد که خریداران دچار مسائل حقوقی و مالباخته شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 733

به "خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش مجوز دفاتر خدمات مسافرتی در استان فارس ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید