داور پارسال هم ضربات بدی به ما زد، گل حریف آفساید بود

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی عصر امروز شنبه پس از ملاقات تیمش با آلومینیوم اراک در نشست خبری، گفت: نقطه عطف این ملاقات گلی بود که در دقایق پایانی نیمه اول روی یک پرتاب اوت بلند دریافت کردیم.

داور پارسال هم ضربات بدی به ما زد، گل حریف آفساید بود

وی اضافه نمود: یکی از بازیکنان آلومینیوم در موقعیت آفساید دید دروازه بان ما را گرفته بود که یاری داور آفساید اعلام نمود اما گل مورد قبول نهاده شد.

حسینی مطرح نمود: تنها کسی که صلاحیت تصمیم گیری در صحنه گل را داشت، یاری داور است و نمی دانم چرا داور این گل را قبول کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با درخواست از مسئولان فدراسیون برای رسیدگی به مسئله داور این بازی، گفت: سال گذشته زمانی که ما در مس کرمان بودیم همین داور تصمیمات جنجالی را در بازی های حساس مس کرمان گرفت که منجر به محرومیت اش شد.

وی با بیان اینکه سال جاری هم این داور تصمیمات اشتباه تأثیرگذاری داشت، اضافه نمود: بازی پایاپای بود و آنها در دقیقه حساسی به گل اول رسیدند؛ در صحنه گل نمی دانم قانون در این موقعیت چه می گوید؟ چه طور داور به خودش اجازه می دهد که نظر یاریش را برگرداند و گل را قبول کند؟

حسینی اظهار کرد: این موضوع خیلی عجیب است چون که گل اول در این بازی معین کننده بود که آلومینیوم به ثمر رساند.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1538

به "داور پارسال هم ضربات بدی به ما زد، گل حریف آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور پارسال هم ضربات بدی به ما زد، گل حریف آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید