زمان پرداخت وام سهام عدالت

به گزارش مجله همراهان، طی روز های اخیر گفته شد که قرار است از ابتدای دی ماه به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند معادل 50 درصد از ارزش سهامشان وام با نرخ سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه پرداخت شود، اما طبق اطلاعیه امروز شرکت سپرده گذاری جزئیات این وام هنوز تعیین نشده است.

زمان پرداخت وام سهام عدالت

به گزارش تجارت نیوز، شرکت سپرده گذاری مرکزی همچنین اعلام کرده که از امروز آماده ارائه سرویس های لازم به بانک ها برای اعطای کارت های اعتباری به سهامداران سهام عدالت است و بانک ها می توانند بر مبنای ارزش روز دارایی افراد برای اعطای اعتبار بر اساس مکانیزم های اعتباری خود اقدام کنند.

همچنین نرخ سود و دوره بازپرداخت کارت های اعتباری سهام عدالت به سیاست های بانک های عامل بستگی داشته و هنوز بانک ها در این باره اعلام نظر رسمی نکرده اند.

کارت اعتباری کی داده می شود؟

در میانه آذر ماه محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت در گفتگوی زنده اینستاگرامی گفت: برای دادن کارت اعتباری مدتی است با بانک ها در تعامل هستیم تا بتوانیم سرویس الکترونیکی توثیق سهام عدالت را در اختیار سهامداران قرار دهیم.

به گفته او قرار بود این سرویس حداکثر تا یک ماه آینده در اختیار بانک ها قرار بگیرد که براساس اعلام امروز شرکت سپرده گذاری سرویس های لازم برای بانک ها آماده و قابل استفاده است.

در حال حاضر برای آغاز فرایند پرداخت وام به سهامداران سهام عدالت نیاز هست که بانک مرکزی ابلاغیه ای منتشر کند تا براساس آن بانک ها پرداخت وام را آغاز کنند. همچنین شرایط وام را بانک ها تعیین می کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1425

به "زمان پرداخت وام سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پرداخت وام سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید