ساحل بوشهر غرق در کرونا

به گزارش مجله همراهان، ساحل بوشهر در این روزهای تابستان محل تفریح و ورزش مردم است که با توجه به شرایط هشدار کرونا در استان، رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی باعث شیوع این بیماری و بازگشت به شرایط قرمز می گردد.

ساحل بوشهر غرق در کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، یکی از تفریحات ساحل نشینان بوشهری در فصل گرما، شنا کردن در دریاست. بعضی با حفظ دستورالعمل های بهداشتی اقدام به ورزش یا شنا می نمایند، اما بعضی دیگر شرایط را عادی می دانند.

عده ای از مردم در ساحل مشغول شنا کردن هستند، بعضی دیگر به صورت تجمعی در کنار هم می نشینند و عده دیگری نیز در حال اجرا پیاده روی و بازی فوتبال هستند که همه این عوامل دست به دست هم خواهند داد تا به نقطه ای برای شیوع ویروس کرونا تبدیل گردد.

بعضی از مردم و به ویژه جوانان در پاسخ به این سؤال که چرا ماسک نمی زنید و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنید جواب منطقی نمی دهند و شیوع بیماری کرونا را شوخی گرفته اند. بعضی نیز معتقدند خطری متوجهشان نخواهد شد.

اگر شرایط کنونی ازجمله رفتارهایی، چون حضور گسترده در ساحل و شرکت در تجمع ها تداوم یابد علاوه بر اینکه زحمات شبانه روزی مدافعان و حافظان سلامت را به هدر خواهد داد، به زودی افراد جدیدی بر مبتلایان به بیماری کرونا افزوده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1199

به "ساحل بوشهر غرق در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل بوشهر غرق در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید