سبقت اوبر از لیفت در باند پاداش ، امتیازاتی ویژه در انتظار مسافران است

به گزارش مجله همراهان، دو شرکت اوبر و لیفت رقابت های خود را وارد بخش پاداش دهی نموده اند.درواقع هر دو شرکت در تلاشند با این روشها تعداد کاربران خود راافزایش دهند.

سبقت اوبر از لیفت در باند پاداش ، امتیازاتی ویژه در انتظار مسافران است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پاداشهای اوبر برای کاربران تا حد زیادی از لیفت سبقت گرفته است. بر خلاف لبقت ، برنامه اوبر دارای سطوح مختلف و مزایای مرتبط با آنها است.

روز دوشنبه، لیفت اعلام نمود که در ماه دسامبر، پاداشهایی را به شکل آزمایشی برای برخی کاربران فعال می نماید. دقیقا دو روز بعد اوبر نیز یک برنامه مشابه با مزایای قوی تر را اعلام نمود.

اوبر با رونمایی از برنامه پاداشهای خود، نشان داد قرار است چند ماه فوق العاده را برای کاربران رقم زند. در برنامه جدید اوبر مزایای ثبت امتیاز و ارزیابی سواری شامل ارائه پاداشهایی مثل ارائه منوی رستوران ها می گردد.

هر دو سیستم بر پایه امتیازات کار می نمایند، اما بهه نظر می رسد سیستم اوبر از همان ابتدا به درستی راه اندازی شده است. بخش دیگری از جوایز اوبر نیز بر پایه هزینه ها طراحی شده است. درواقع کاربران با صرف هر دلار یک جایزه دریافت می نمایند. در برنامه اوبر هر یک دلار مساویست با 3 امتیاز مثبت. سپس اوبر این امتیازات را آنالیز نموده و به کاربران از سطح پایه امتیاز می دهد. اگر کاربر 500 امتیاز بگیرد به سطح طلایی رسیده و جایزه ای قوی می گیرد. کسب 2500 امتیاز مساویست با کاهش قیمت برای مسیرها و انتخاب اولویت در فرودگاه ها.

اوبر سیستم جوایز خود را در آتلانتا، دنور، میامی، نیوجرسی، نیویورک، فیلادلفیا، سن دیگو، تامپا و واشنگتن دی سی فعال نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 102

به "سبقت اوبر از لیفت در باند پاداش ، امتیازاتی ویژه در انتظار مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت اوبر از لیفت در باند پاداش ، امتیازاتی ویژه در انتظار مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید