سقوط بیش از 30 درخت در پی طوفان شب گذشته کرمانشاه

به گزارش مجله همراهان، خبرنگاران/کرمانشاه طوفان شب گذشته در کرمانشاه موجب سقوط بیش از 30 درخت تنومند در معابر شهر کرمانشاه شد.

سقوط بیش از 30 درخت در پی طوفان شب گذشته کرمانشاه

آتشپاد غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آماده باش نیروهای آتشنشانی در طوفان شب گذشته، گفت: شب گذشته (21 فروردین) در پی طوفان در شهر کرمانشاه بیش از 70 نیروی آتشنشان آماده باش بودند.

وی اضافه نمود: شب گذشته با توجه به وزش شدید باد متاسفانه شاهد سقوط درختان در نقاط مختلف شهر بودیم و نیروهای آتشنشانی بیش از 30 ماموریت در پی سقوط درختان تنومند برروی خودروها، سیم های برق و در معابر اصلی داشتند.

رضایی توضیح داد: نیروهای آتشنشان با تجهیزات، اقدام به تکه تکه کردن درختان سقوط نموده بر روی خودروها، سیم های برق و ... کردند و بقایای آنها توسط نیروهای خدمات شهری جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این حوادث کسی دچار آسیب نشد، گفت: مورد داشتیم که خودرو به طور کامل در پی سقوط درخت له شد، اما در این بین خوشبختانه کسی دچار آسیب نشده است.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به آتش سوزی های جزیی در پی جرقه زدن سیم های برق در بعضی نقاط شهر گفت: حدود 10 مورد آتش سوزی در پی جرقه زدن سیم های برق داشتیم که جزیی بوده و در کمترین زمان ممکن اطفا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 991

به "سقوط بیش از 30 درخت در پی طوفان شب گذشته کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بیش از 30 درخت در پی طوفان شب گذشته کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید