فواد چوهدری: اعتصاب فضل الرحمان خطری برای دولت پاکستان ندارد

به گزارش مجله همراهان، وزیر علوم و تحقیقات پاکستان ضمن بی اثر دانستن اعتراضات خیابانی هواداران فضل الرحمان گفت: آنها هیچ خطری برای دولت پاکستان ندارند.

فواد چوهدری: اعتصاب فضل الرحمان خطری برای دولت پاکستان ندارد

به گزاشر دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، فواد چوهدری وزیر علوم تحقیقات پاکستان گفت: اعتصاب خیابانی فضل الرحمان و طرفدارانش هیچ خطری برای دولت اسلام آباد ندارد.

وی گفت: آنها نمی توانند موجب ساقط شدن دولت یا حتی مجبور شدن عمران خان به استعفا از سمت خود شوند.

وزیر علوم پاکستان توضیح داد: حتی فرزندان فضل الرحمان نیز حاضر نشدند در اعتراضات خیابانی پدرشان شرکت نمایند.

وی ضمن انتقاد از نحوه اعتراضات فضل الرحمان گفت: او پیش از این تمام طلاب مدارس دینی خود را به افغانستانی می فرستاد ولی اینک آن ها را مجبور نموده در اعتراضات خیابانی شرکت نمایند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: غفور حیدری معاون فضل الرحمان حتی حاضر نشد هنگام بارش باران کنار اعتراض نمایندگان باقی بماند، او به خانه رفت و تصاویر اعتراضات را به وسیله تلویزیون تماشا کرد.

فواد چوهدری گفت: انتقاد فضل الرحمان از خدمت رسانی پاکستان به اتباع سیک مذهب نشان دهنده نحوه نگرش او به مسائل سیاسی روز است و مردم به راحتی می توانند ذهنیت او را درک نمایند.

وی سپس به آزادی نواز شریف اشاره نموده و گفت: نخست وزیر سابق پاکستان تنها کسی است که به دلیل بیماری از زندان آزاد شده ولی به جای اینکه به بیمارستان برود راهی منزل شده است.

لازم به ذکر است بارش باران شدید و برودت هوا در اسلام آباد باعث بیماری بسیاری از شرکت نمایندگان در اعتراضات فضل الرحمان شد و عمران خان برای یاری به این افراد دستور اعزام ده ها دستگاه آمبولانس و تیم های پزشکی را به محل اعتصاب صادر کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 584

به "فواد چوهدری: اعتصاب فضل الرحمان خطری برای دولت پاکستان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواد چوهدری: اعتصاب فضل الرحمان خطری برای دولت پاکستان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید