مقاله: سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی

به گزارش مجله همراهان، هنگام آنالیز مدارک مالیات شرکت، به برنامه 100 و برنامه 125 بسیار دقت نمایید و اعداد گزارش شده فروش ناخالص شرکت طی سال اخیر را آنالیز کنید. همچنین حتماً مدارک اخیر GST/HST را آنالیز نمایید تا اطلاعاتی کلی درباره حجم فروش فعلی به دست بیاورید.

مقاله: سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی

اگر برای خرید یک کسب و کار با اهداف مهاجرتی به مشکل برخوردید، ما می­توانیم به شما یاری کنیم. همچنین میتوانید با دریافت ویزای توریستی 5 ساله کانادا در یک سفر تفریحی از نزدیک با مشاورین ما در خصوص کسب و کارهای مورد نظرتان جلسه مشاوره داشته باشید.

یکی از عواملی که نهادهای مهاجرتی کانادا هنگام ارزیابی درخواست مهاجرت شما آنالیز خواهند کرد، توانایی شما در مدیریت کسب و کار جدید در کانادا می­باشد.

ما در مؤسسه رهتورز، بر روی مهاجرت جهت کسب و کار هم فعال هستیم. یعنی به کارآفرینان، کسب و کارها، صاحبان کار و سرمایه گذاران یاری می­کنیم و برای آنها سرمایه و تجربه کاری کافی ارائه می­دهیم تا با استفاده از مناسب­ترین برنامه­ های مهاجرتی، در کانادا مستقر شوند. ما وقت می­گذاریم تا درباره شما، اهداف و قابلیت­های شما اطلاعاتی کسب کنیم، بهترین مسیرها برای اقامت دائمی در کانادا را انتخاب کنیم و در نهایت، حق شهروندی را برای شما و خانواده­ تان بگیریم.

منبع مقاله: سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1460

به "مقاله: سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید