موفقیت در جام حذفی یکی از اهداف باشگاه تراکتورسازی است

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، امیر حسین پیروانی عصر امروز در نشست خبری پیس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه نمود: موفقیت در جام حذفی مسیر بسیار کوتاهی است که اگر تیم بتواند موفق عمل کند می تواند به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند؛ بنابراین قصدمان آغاز قدرتمندانه در بازی فردا است.

موفقیت در جام حذفی یکی از اهداف باشگاه تراکتورسازی است

وی اظهار کرد: بازی فردا به دلیل قرعه دو تیم، حساسترین بازی است. ممکن است که عواملی هم بر عملکرد دو تیم تاثیر بگذارد که گرمای هوا یکی از این عوامل است اما به هر حال تیم ما یک هفته تمرین خوبی داشته و کاملا آماده است.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توضیح داد: به رغم تمام احترامی که برای تیم ملی و فدراسیون فوتبال قائلیم اما دو هفته، سه بازیکن اصلی ما در کنار تیم تمرین نداشتند و در معیت تیم ملی بودند و این یکی از دغدغه های ما در بازی فردا خواهد بود، امیدواریم فدراسیون و مسئولان امر تمهیدات بهتری را اتخاذ نمایند تا ما از این پس بتوانیم از وجود بازیکنانمان بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

پیروانی گفت: برای یک بازی خوب در مقابل صنعت نفت آماده ایم، صنعت نفت تیم قابل احترامی است و دارای طرفداران پرشور و خیلی خوبی است؛ بنابراین امیدوارم فردا شاهد بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم باشیم. محروم و مصدوم نداریم، در آمادگی کامل هستیم، به جز سه ملی پوش ما که از امروز به تیم ما اضافه شدند.

وی اضافه نمود: برای تیم تراکتور بسیار معقولانه هزینه نموده و تیم پرهزینه ای نیست، بازیکنان ستاره ما به بازیکنان جوان ما یاری می نمایند، نگاهمان به یک تیم نباید تک بعدی باشد، اگر تیم هایی که آمدند و پس از دو تا سه سال محو شدند آنها را نباید با تراکتورسازی مقایسه کرد، قدمت و سابقه تیم تراکتورسازی هیچ گاه اجازه نمی دهد که مسئله ای برای این تیم رخ دهد، تیم تراکتورسازی تیمی بسیار مردمی است به طوری که در بازی اول بیش از 60 هزار نفر تیم را مورد حمایت قرار دادند.

پیروانی اظهار کرد: خوشحالم بازیکنانی به پیکره تیم تراکتور اضافه شدند که می توانند الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان این تیم باشند، ای کاش می توانستید در تمرینات ما شرکت داشته باشید و شاهد تاثیرات بسیار مثبت بازیکنان ستاره بر روی بازیکنان جوان تیم باشید که به لحاظ رفتاری و اخلاقی بسیار اثر گذارند و بازیکنان را به خوبی حمایت می نمایند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز توضیح داد: مطمئنم تیم تراکتورسازی آینده درخشانی دارد و موفق خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 42

به "موفقیت در جام حذفی یکی از اهداف باشگاه تراکتورسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت در جام حذفی یکی از اهداف باشگاه تراکتورسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید