میرسلیم: بودجه 99 کشور را با تهدید مالی رو به رو می نماید، زمان برای آنالیز کافی نیست

به گزارش مجله همراهان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین مسئله ای که در بودجه وجود دارد این است که کسری متناوبی را در بر می گیرد که اگر برای آن راه حلی پیدا نگردد برای سال آینده به مشکل برخواهیم خورد و کشور از نظر مالی با تهدید روبرو می گردد.

میرسلیم: بودجه 99 کشور را با تهدید مالی رو به رو می نماید، زمان برای آنالیز کافی نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سید مصطفی میرسلیم در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران در مورد بودجه سال 99 گفت: مهمترین مسئله ای که در بودجه وجود دارد این است که کسری متناوبی را در بر می گیرد که اگر برای آن راه چارهی پیدا نگردد برای سال آینده به مشکل برخواهیم خورد و کشور از نظر مالی با تهدید روبرو می گردد.

وی اضافه نمود: البته راه چاره هایی برای این موضوع وجود دارد که محتمل است کمیسیون تلفیق که کلیات را پذیرفته قسمتی از این اشکالات و راه چاره ها را در نظر گرفته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره چرایی پذیرفته شدن کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق گفت: زمانی که مجلس برای آنالیز بودجه وجود دارد، محدود است و در حال حاضر نمایندگان درگیر انتخابات هستند و احتمالا نمایندگان در تلاشند تا پیش از آغاز انتخابات تکلیف بودجه را معین نمایند تا به تاخیر نیافتد.

میرسلیم همچنین در مورد چشم انداز دولت برای افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 99 توضیح داد: افزایش قیمت حامل های انرژی باید به تدریج و از ابتدای قانون هدفمندی انجام می شد تا فشاری به مردم وارد نگردد اما در حال حاضر دولت با این افزایش قیمت به دنبال جبران مافات است که مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورد.

وی در پیاین اعلام نمود: راه چاره هایی که بخواهد با شیب تند اجرا گردد ثمربخش نخواهد بود و تند کردن شیبِ افزایش قیمت حامل های انرژی در آبان 98 نقدی است که به دولت وارد است که ناشی از کسری دولت در بودجه بود و این کسری می توانست به نحوه بهتر برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 726

به "میرسلیم: بودجه 99 کشور را با تهدید مالی رو به رو می نماید، زمان برای آنالیز کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرسلیم: بودجه 99 کشور را با تهدید مالی رو به رو می نماید، زمان برای آنالیز کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید