ناراحتی ترامپ از سخنرانی برای جایگاه های خالی

به گزارش مجله همراهان، نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ آن گونه که برنامه ریزان ستاد انتخاباتی او انتظار داشتند پیش نرفت و ترامپ را شوکه کرد.

ناراحتی ترامپ از سخنرانی برای جایگاه های خالی

انتشار تصویری از لحظه بازگشت ترامپ به کاخ سفید پس از حضور در نخستین گردهمایی انتخاباتی اش در شهر تالسا در ایالت اوکلاهما آمریکا موجب بعضی برآورد ها در رسانه های آمریکایی شده است.

به گزارش خبرنگاران ترامپ در این عکس که از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده، از نخستین گردهمایی انتخاباتی به کاخ سفید بازگشته و بسیار ناراحت و خسته به نظر می رسد.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که به دلیل استقبال سرد از نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ، دختر و داماد ترامپ به شدت از مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ عصبانی شده اند.

همچنین بر اساس گزارش بعضی رسانه های آمریکا، ترامپ از دیدن سالن خالی در تالسا شوکه شده است و ممکن است به زودی دست به تغییراتی جدی در مدیران ستاد انتخاباتی خود بزند.

پیشتر مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از ثبت نام 1 میلیون نفری برای حضور در نخستین سخنرانی انتخاباتی ترامپ سخن به میان آورده بود؛ اما گزارش ها حاکی است تنها 6200 نفر به سالن 19 هزار نفری در شهر تالسا آمده بودند و بسیاری از جایگاه های سالن سخنرانی ترامپ و محوطه بیرون سالن، خالی مانده بود.

با وجودی که بیم از شیوع ویروس کرونا در خالی ماندن جایگاه ها موثر بوده است؛ اما هواداران ترامپ غالبا از قشری در حامعه آمریکا محسوب می شوند که طی هفته های گذشته بارها با برپایی تظاهرات از سیاست اعمال محدودیت و قرنطینه شکایت داشته و خواهان بازگشایی هر چه سریع تر کسب و کارها بودند. ترامپ نیز از این دیدگاه حمایت می نماید.

جایگاه های خالی سالن محل سخنرانی ترامپ/ آسوشیتدپرس

نخستین گردهمایی انتخاباتی ترامپ با وجود هشدارها درباره کرونا (+عکس)

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1121

به "ناراحتی ترامپ از سخنرانی برای جایگاه های خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی ترامپ از سخنرانی برای جایگاه های خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید