نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد

به گزارش مجله همراهان، نخست وزیر کامبوج دستور داد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به دلیل پر شدن ظرفیت بیمارستان های این کشور در منزل درمان شوند.

نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

از کانال خبری آسیا CNA سنگاپور هون سن ، نخست وزیر کامبوج روز سه شنبه 6 آوریل به مقامات بهداشتی این کشور دستور داد آمادگی های لازم برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منازل را فراهم نمایند.

کامبوج تا چند هفته گذشته موارد کمی از ابتلا به کرونا را ثبت نموده بود اما در هفته های اخیر تعداد مبتلایان افزایش یافت به گونه ای که منجر به جان باختن 22 نفر و شناسایی دوهزار و 824 مبتلای جدیدشده است.

هون سن روز سه شنبه در پیامی صوتی که در رسانه های محلی منتشر شد اظهار داشت هزار و سه نفر در حال حاضر در بیمارستان ها تحت درمان هستند و ظرفیت بیمارستان ها در حال پر شدن است.

وی اضافه نمود : در صورتی که آمار مبتلایان افزایش یابد ما نمی توانیم تمام بیماران را در بیمارستان ها پذیرش کنیم و باید مبتلایان کرونا با علائم خفیف در منزل درمان شوند.

وزارت بهداشت کامبوج تا به امروز نسبت به دستور نخست وزیر در مورد درمان در منزل واکنشی نشان نداده است.

دولت با محدود کردن مسافرت های بین شهری و شهری ، ممنوعیت گردهمایی ها عظیم و اعمال مقررات منع رفت و آمد شبانه در پنوم پن پایتخت این کشور به مدت 2 هفته از اول ماه آوریل سعی در کنترل شرایط دارد . ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1610

به "نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید