نه مربی دارم، نه پزشک و نه موقع مصدومیت کسی حالم را می پرسد

به گزارش مجله همراهان، بانوی قهرمان سنگ نوردی کشورمان در جام جهانی کانادا گفت: در رقابت های کانادا به دلیل فشار بیش از حدی که تحمل کردم از ناحیه سرشانه مصدوم شدم اما کسی حالم را نپرسید.

نه مربی دارم، نه پزشک و نه موقع مصدومیت کسی حالم را می پرسد

فرناز اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: زمانی که در اوج هستی حال و احوالت را می پرسند اما زمانی که در اوج نیستی، کسی جویای احوالت نمی گردد، البته به این شرایط عادت نموده ام و دوست ندارم گلایه کنم. این سختی ها انگیزه ام را برای کار کردن و نتیجه دریافت بیشتر می نماید.

وی اعلام نمود: در شرایطی تمرین می کنم که نه مربی دارم و نه در مسابقات، پزشکی کنارم هست. در همین رقابت های کانادا به دلیل فشار بیش از حدی که تحمل کردم از ناحیه سرشانه مصدوم شدم اما کسی حالم را نپرسید با این حال همین موضوع به من انگیزه می دهد تا بیشتر کوشش کنم و از فرصتی که در اختیارم هست به بهترین شکل استفاده کنم.

قهرمان سنگ نوردی کشورمان اضافه نمود: در حال حاضر خود را برای رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا آماده می کنم که اواخر آبان ماه به میزبانی چین برگزار می گردد، رقابت هایی سخت با رقبایی قدرتمند که می خواهم بهترین نتیجه را در این مسابقات به دست بیاورم.

فرناز اسماعیل زاده در رقابت های جام جهانی کانادا صاحب دو مدال طلا و نقره شد و توانست رکورد ایران را در رشته سرعت جابه جا کند.

رقابت های قهرمانی آسیا 28 آبان ماه در چین برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 414

به "نه مربی دارم، نه پزشک و نه موقع مصدومیت کسی حالم را می پرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه مربی دارم، نه پزشک و نه موقع مصدومیت کسی حالم را می پرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید