نوازی: می توانستیم برنده بازی با تراکتور باشیم، شانس با ما یاری نکرد

به گزارش مجله همراهان، گروه استان ها - مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: از اول بازی با تراکتور از جلوی زمین پرس کردیم و پرس مان هم جواب داد. حتی می توانستیم به گل هم برسیم ولی شانس با ما یاری نکرد.

نوازی: می توانستیم برنده بازی با تراکتور باشیم، شانس با ما یاری نکرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از تساوی بدون گل تیمش در مصاف با تراکتور گفت: ضمن خسته نباشید به هر دو تیم فکر می کنم بازی خیلی خوبی هر دو تیم ارائه دادند به خصوص تیم خودمان در این شرایط. فکر می کنم جا دارد از بچه های تیممان تشکر کنم چون به نحو احسن چیزی که آقای رحمتی گفته بود را انجام دادند.

وی اضافه کرد: فکر می کنم دفاع تیمی مان امروز خیلی خوب بود و توانستیم دروازه مان را حفظ کرده و بازی را با یک امتیاز به پایان برسانیم. فکر می کنم بازیکنانمان عملکرد خیلی خوبی داشتند و جا دارد از تمام خطوطمان به خاطر بازی خوبشان تشکر کنم. هرچند فکر می کنم 2-3 موقعیت هم داشتیم و می توانستیم برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به شانس گلزنی تیمش در لحظات پایانی بازی با تراکتور گفت: به هر حال فوتبال است و فکر می کنم بازی کردن در زمین تراکتور برای ما واقعاً سخت بود. عملکرد خیلی خوبی داشتیم. دو نیمه برای ما متفاوت بود اما در ثانیه آخر هم حتی می توانستیم به گل برسیم ولی شانس با ما یار نبود. از دو تیم، طرفداران عزیزمان، مردم خوب آذربایجان که میزبانی خوبی داشتند و طرفداران عزیز تراکتور تشکر می کنم.

نوازی در پاسخ به این سؤال که چه عاملی موجب بازی تدافعی شهرخودرو و چشم دوختن این تیم به ضدحملات بود، گفت: شرایطی که ما در این هفته هم داشتیم و کار کردیم، نسبت به شرایط تیم حریف نفراتمان را می چینیم و تاکتیکمان را پیاده می کنیم. خط دفاعی مان آنچه وظیفه اش بود را انجام داد. فشار تراکتور که تیم بزرگی است، در زمین خودش طبیعی بود.

وی ادامه داد: ما اصلاً قصد دفاع کردن داشتیم و برحسب اتفاقات فوتبال توپ لو می رود یا دفع می شود. این ها اتفاقات فوتبال است. به نظرم خط هافبک ما هم خیلی خوب جلوی خط هافبک تراکتور عمل کرد و توانستیم بازی را دربیاوریم. موقعیت گل هم داشتیم. از اول بازی هم از جلو پرس کردیم و پرس مان هم جواب داد. حتی می توانستیم به گل هم برسیم ولی به هر حال شانس یاری نکرد. می توانستیم برنده بازی شویم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان گفت: هر دو تیم تلاششان را کرده و به نحو احسن بازی کردند و یک فوتبال ایده آل بود. در پایان از مردم عزیز آذربایجانی و طرفداران خوب خراسان رضوی و شهرخودرو قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1458

به "نوازی: می توانستیم برنده بازی با تراکتور باشیم، شانس با ما یاری نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: می توانستیم برنده بازی با تراکتور باشیم، شانس با ما یاری نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید