هادی العامری از عضویت مجلس عراق استعفا کرد

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، یک منبع پارلمانی عراقی گفت که هادی العامری استعفای خود را به مجلس این کشور تقدیم کرده است.

هادی العامری از عضویت مجلس عراق استعفا کرد

این منبع خاطرنشان کرد که هادی العامری رئیس ائتلاف فتح استعفای خود را به طور رسمی به مجلس تقدیم کرده است و علت آنرا تعیین نکرده است.

متن استعفای هادی العامری خطاب به محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق، بدین شرح است: من هادی فرحان عبدالله العامری، استعفای خود را از عضویت مجلس عراق به جنابعالی اعلام می کنم. جانشین عبدالکریم یونس عیلان است.

این منبع خاطرنشان کرد: عبدالکریم یونس الانصاری جانشین وی شده است.

از سوی دیگر مجلس عراق با استعفای هادی العامری از عضویت مجلس عراق موافقت کرد.

اداره اطلاع رسانی مجلس عراق خاطرنشان کرد: ریاست مجلس درخواست استعفای هادی العامری به مجلس را دریافت کرده است و عبدالکریم یونس به عنوان جانشین وی در جلسه آینده مجلس، سوگند قانون اساسی یاد کرد.

این در حالی است که احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف فتح علت استعفای هادی العامری را فراغت یافتن وی از عضویت مجلس برای پرداختن به اداره ائتلاف فتح و تحکیم آن دانست و گفت: العامری مایل به شرکت و حضور در جلسات مجلس به ویژه جلسات مربوط به تصمیمات مهم است. مشغله زیاد سیاسی العامری، سبب شده بود که در برخی جلسات حضور نداشته باشد. در نتیجه انسجام ائتلاف فتح در داخل مجلس، العامری تصمیم به استعفا و معرفی عبدالکریم الانصاری به جای خود گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1087

به "هادی العامری از عضویت مجلس عراق استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی العامری از عضویت مجلس عراق استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید