هزینه 300 میلیارد تومانی جمع آوری زباله در کرج

به گزارش مجله همراهان، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان این که روزانه بیش از 800 تن زباله در این کلانشهر جمع آوری می گردد، گفت : عملیات جمع آوری و حمل و نقل این مقدار زباله، سالانه 300 میلیارد تومان هزینه روی دست شهرداری کرج می گذارد.

هزینه 300 میلیارد تومانی جمع آوری زباله در کرج

از وبلاگ فروشندگان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، احمد خیری پنج شنبه 21 آذر در تشریح راه های مدیریت پسماند اظهارداشت : کاهش فراوری زباله در کلانشهر کرج استان البرز نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان است.

وی بیان داشت : اکنون در شهر کرج نزدیک به 400 هزار واحد آپارتمان مسکونی وجود دارد که هر یک از این مجتمع ها و آپارتمان ها می توانند در فرایند کاهش فراوری زباله و تفکیک آن نقشی ویژه ایفا نمایند.

خیری اضافه نمود: برگزاری همایشی برای مدیران ساختمان ها، آموزش و تجلیل از این افراد که به نوعی همکاران شهرداری در مجموعه تحت مدیریت خویش هستند در دستور کار قرار داده ایم.

او تاکید نمود: سالانه بالغ بر 300 میلیارد تومان از اعتبار شهرداری کرج صرف چرخه جمع آوری، انتقال و دفن زباله ها می گردد. این مبلغ را شهروندان پرداخت می نمایند تا 800 تن زباله ای که روزانه در کرج فراوری می گردد به مرکز دفن منتقل و فرآیندهای لازم روی آنها اجرا گردد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: کوشش ما ایجاد ارتباط محکم و قوی بین مدیران ساختمان با شهرداری است تا آنها بتوانند مجریان طرح ها و برنامه های ما در حوزه مدیریت پسماند میان ساکنان ساختمان ها و مجتمع های شان باشند.

جمعیت کرج ظرف چهار دهه گذشته، شش برابر رشد نموده و هزاران منزل و پلاک ویلایی به حدود 400 هزار واحد آپارتمان مسکونی تبدیل شده است.

کلانشهر کرج مرکز استان البرز یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 660

به "هزینه 300 میلیارد تومانی جمع آوری زباله در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 300 میلیارد تومانی جمع آوری زباله در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید