واکنش وزارت خارجه به توقف یکباره پروازهای امارات به ایران و بالعکس

به گزارش مجله همراهان، سخنگوی وزارت امور خارجه به توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس که باعث شد برخی از هم میهنان برای بازگشت به کشور دچار مشکلاتی شوند، واکنش نشان داد.

واکنش وزارت خارجه به توقف یکباره پروازهای امارات به ایران و بالعکس

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره توقف یکباره و از قبل اعلام نشده پروازهای امارات به کشورمان و بالعکس که باعث شد برخی از هم میهنان برای بازگشت به کشور دچار مشکلاتی شوند گفت: تلاش ها و پیگیری های بی وقفه ای از سوی وزارت امور خارجه و نمایندگی های کشورمان در ابوظبی و دبی با مسئولین ذیربط سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت خارجه در محل و سفارت امارات در تهران برای کسب مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی اجرا شده است.

موسوی افزود: براساس آخرین اطلاعات، موافقت اصولی برای ارائه مجوز پروازها صادر شده و بزودی پروازهای مربوطه انجام خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل بکار گرفته ایم و امیدواریم با هماهنگی تمامی دستگاه های ذیربط، تسهیلات مورد نیاز را برای بازگشت هموطنان عزیزمان به کشور فراهم سازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 881

به "واکنش وزارت خارجه به توقف یکباره پروازهای امارات به ایران و بالعکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت خارجه به توقف یکباره پروازهای امارات به ایران و بالعکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید