وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا؛ از جذب هالند تا بازگرداندن نیمار

به گزارش مجله همراهان، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره نروژی 20 ساله ژانویه سال گذشته از سالزبورگ به دورتموند پیوست و درخشش او بی توقف ادامه داشته است.

وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا؛ از جذب هالند تا بازگرداندن نیمار

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، نام ارلینگ هالند در فهرست خرید چند نامزد ریاست باشگاه بارسلونا دیده می گردد. طقب ادعای اسپورت 3 کاتالونیا چند نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از جمله خوان لاپورتا قصد دارند در صورت انتحاب شدن به عنوان رئیس جدید باشگاه(انتخابات تاریخ 5 بهمن)، برای جذب ارلینگ هالند اقدام نمایند. ستاره نروژی 20 ساله ژانویه سال گذشته از سالزبورگ به دورتموند پیوست و درخشش او بی توقف ادامه داشته است.

شب گذشته در برنامه Onze اسپورت 3 این ادعا مطرح شد که ارلینگ هالند بمب تابستانی بارسلونا محسوب می گردد و رقم خرید او نیز 75 میلیون یورو است. این توافق بین مینو رایولا مدیر برنامه های هالند با سران دورتموند است که پس از اتمام دومین فصل جضور این بازیکن در تیم آلمانی، رقم فسخ او 75 میلیون یورو باشد. رایولا همین فرمول را برای انتقال ماتایس دی لیخت به یوونتوس به کار برد. به رقم نهایی انتقال هالند باید رقم هنگفت کمیسیون مینو رایولا را هم اضافه نمود. دورتموند برای جذب هالند تنها 20 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت کرد ولی 20 میلیون یورو به حساب رایولا واریز کرد و 7 میلیون یورو نیز به پدر هالند داد.

بارسا که با مسائل مالی زیادی دست به گریبان است، قطعا برای خرید هالند باید اقدام به فروش چند بازیکن کند. بعضی نامزدها نیز برنامه های مالی ویژه ای برای نجات باشگاه و تامین هزینه جذب ستاره های عظیم را در نظر دارند. هالند که سال جاری برنده جایزه پسر طلایی اروپا شد، احتمالا تابستان شلوغی و پرشایعه ای را پیش رو خواهد داشت.

جوردی فاره یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلوناست و در انتخابات 5 بهمن یکی از شانس های اصلی محسوب می گردد. او بود که کمپین ضد جوزپ بارتومئو را به راه انداخت و در نهایت باعث استعفای او از ریاست باشگاه شد. فاره از جمله کسانی است که معتقد است لیونل مسی با او تمدید خواهد نمود و حتی ادعا می نماید جذب نیمار نیز ارزان تمام خواهد شد! فاره در گفت وگو با شبکه رادیویی اوندا سِرو اسپانیا گفت: مسی می خواهد در بارسلونا بماند. این چیزی است که من می دانم. خانواده لئو هم می خواهند در شهر بارسلونا بمانند و ما بر روی حفظ او کار می کنیم. این را می توانم بگویم که اگر من در انتخابات پیش رو پیروز شوم، مسی قرارداد جدیدی را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد نمود. اگر من در انتخابات پیروز شوم، تمدید قرارداد مسی به طور اتوماتیک در تاریخ 25 ژانویه (روز بعد از انتخابات) صورت خواهد پذیرفت.

او همچنین در خصوص احتمال کوشش برای بازگردان نیمار به نوکمپ گفت: به خدمت دریافت نیمار هزنیه زیادی در بر نخواهد داشت چون سرمایه گذاری ما بیشتر از هزینه های مان خواهد بود. در حال حاضر خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند.

هت تریک نیمار و دبل کیلیان امباپه باعث شد پاری سن ژرمن با پنج گل باشاک شهیر را مغلوب نموده و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی لیگ قهرمانان گردد. نیمار هفته گذشته در مصاحبه ای مدعی شد فصل بعد دوست دارد با لیونل مسی همبازی گردد تا شایعاتی در خصوص احتمال بازگشت او به بارسلونا شکل گیرد، اما ستاره برزیلی این اخبار را تکذیب کرد. نیمار به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که برای دو تیم (بارسلونا و پاری سن ژرمن) حداقل 20 گل در این مسابقات به ثمر می رساند. نیمار بهترین گلزن برزیلی لیگ قهرمانان اروپا است و در میان بازیکنان آمریکای جنوبی تنها مسی بیشتر از او پیروز به گلزنی شده است.

نیمار گفت: من اینجا در پاریس بسیار خوشحالم و در این باشگاه و در کنار هم تیمی هایم به طور کامل رضایت دارم. ایده ترک پاری سن ژرمن حتی به ذهن من هم خطور نمی نماید. ما باید در خصوص تمدید قراردادم با باشگاه صحبت کنیم. ما رابطه بسیار خوبی داریم، من بسیار خوشحالم و در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1409

به "وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا؛ از جذب هالند تا بازگرداندن نیمار" امتیاز دهید

1 کاربر به "وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا؛ از جذب هالند تا بازگرداندن نیمار" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های انتخاباتی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا؛ از جذب هالند تا بازگرداندن نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید