پاسخ به یک سؤال؛ پرسپولیس خوب بود یا شاهین ضعیف؟

به گزارش مجله همراهان، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که این تیم روند رو به رشدی را طی می نماید و در هفته های آینده بازی های بهتری را انجام خواهد داد.

پاسخ به یک سؤال؛ پرسپولیس خوب بود یا شاهین ضعیف؟

بهنام طاهر زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره پیروزی 5 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: پرسپولیس در 2 بازی پیاپی به پیروزی رسیده و این می تواند برای تیم از لحاظ روانی شرایط خوبی ایجاد کند. پرسپولیس با این پیروزی به رده چهارم و نزدیک مدعیان رسیده است. مطمئن باشید پرسپولیس به روز های خوب خود برمی گردد و این تیم تا نیم فصل به رتبه های بالاتر می رسد.

وی درباره اینکه پیروزی 5 بر صفر به دلیل قدرت پرسپولیس بوده و یا ضعف شاهین شهرداری, عنوان نمود: شک نکنید رقم خوردن این نتیجه به دلیل عملکرد خوب پرسپولیس بوده, وگرنه اگر یک تیم شرایط خوبی نداشته باشد نمی تواند 5 گل بزند. درست است که شاهین مسائلی دارد اما این تیم لیگ فزونی است و شکست دادنش با 5 گل کار راحتی نیست. علیپور نیز در این بازی هت تریک کرد که این اتفاق می تواند او را از لحاظ روحی و روانی بالا ببرد. زمانی که روحیه علیپور بیشتر گردد, پرسپولیس هم سود می نماید, چون اگر علیپور گل بزند تیم بهتر نتیجه می گیرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس اضافه نمود: عملکرد خوب پرسپولیس در این هفته ها نشان می دهد کالدرون توانسته افکارش را بعد از چند هفته به تیم دیکته کند. استقلال هم همین روند را طی می نماید و تیمش بیشتر هماهنگ می گردد. اینکه می گویند تیم ها را باید بعد از هفته ششم و هفتم دید, همین است. پرسپولیس و استقلال با مربیان خارجی شان خود را نشان می دهند. مطمئن باشید از پرسپولیس بازی های خوب و پرگلی می بینید و این تیم در کنار شهرخودرو, سپاهان, استقلال و تراکتور مدعی می گردد.

طاهر زاده درباره اینکه پرسپولیسی ها با وجود 5 گل باز هم موقعیت های زیادی را از دست می دهند, یادآور شد: همین که این موقعیت ها خلق می گردد, نشان از شادابی و سرحال بودن تیم می دهد. باید زمانی بترسیم که تیم نمی تواند موقعیت خلق کند اما وقتی تیم به خوبی موقعیت خلق می نماید و 5 گل می زند جای امیدواری دارد. مطمئناً سرمربی به این مسائل واقف است و تمرینات اختصاصی برای بازیکنان برگزار می نماید تا مشکل گل زنی حل گردد, چون ممکن است در یک بازی تنها 4-3 موقعیت به دست بیاید و بازیکنان باید از همین فرصت ها استفاده نمایند.

وی درباره نیمکت نشینی بازیکنان با تجربه پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی, حسین ماهینی و شجاع خلیل زاده, توضیح داد: این بازیکنان مخصوصاً سید جلال و شجاع مهره های بسیار خوبی هستند ولی ما در تمرینات تیم نیستیم. مطمئن باشید سرمربی توقعاتی از بازیکنان دارد که در تمرینات آنها را رصد می نماید. اینکه سید جلال کاپیتان است و در تیم جایی ندارد به تمرینات هفته بر می گردد. مربی براساس شرایط روحی و بدنی و هماهنگی با تیم بهترین ترکیب را انتخاب می نماید. کالدرون به همه مسائل واقف است و تصمیمی می گیرد که به نفع تیم باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: زمانی می توانیم کالدرون را برای نیمکت نشینی شجاع و سید جلال مواخذه کنیم که تیم یا گل های زیادی دریافت می نماید یا اشتباهات زیادی دارد ولی الان که تیم خوب کار می نماید و حتی مدافعان گل هم می زنند و در روند رو به جلو تیم نقش دارند نیازی به تغییر نفرات وجود ندارد. بعضی از پست ها مثل دروازه بان و مدافع میانی, پست هایی است که تغییر در آنها خیلی سخت است. وقتی این ترکیب نتیجه داده دیگر لزومی ندارد تغییری انجام گردد. سید جلال مانند همان زمانی که در جوانی منتظر فرصت برای بازی کردن بوده الان هم باید منتظر فرصتی مناسب برای بازگشت به ترکیب باشد, همین طور شجاع که می تواند عصای دست کالدرون و حتی سرمربی تیم ملی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 544

به "پاسخ به یک سؤال؛ پرسپولیس خوب بود یا شاهین ضعیف؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به یک سؤال؛ پرسپولیس خوب بود یا شاهین ضعیف؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید