خاتمه کوشش آزادکاران چهار وزن دوم با دو مدال نقره و برنز

به گزارش مجله همراهان، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا عصر امروز در شهر نورسلطان قزاقستان به خاتمه رسید که طی آن علیرضا کریمی و یونس امامی در اوزان 92 و 70 کیلوگرم به ترتیب به مدال های نقره و برنز دست یافتند.رضا افضلی و یدالله محبی هم در اوزان 74 و 125 کیلوگرم حذف شدند.

خاتمه کوشش آزادکاران چهار وزن دوم با دو مدال نقره و برنز

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر از سد المان دوگدوربک اولو از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 6 بر 7 مغلوب گردید و به رده بندی رفت. امامی در رده بندی پیروز شد نیکولای کوجوکارو از انگلیس را ضربه فنی کند و به مدال برنز برسد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست مقابل گندری گارزون از کوبا با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با گئورگی روبایف از مولداوی با نتیجه 12 بر یک پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. کریمی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر علیخان جبرائیل اف از روسیه را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه 4 بر صفر مغلوب جی دن کاکس از آمریکا شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر یک خودربولگا دورجخاند از مغولستان را مغلوب کرد و در دور بعد در مصاف با نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت. محبی در این مرحله مقابل الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گردید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز نخست این رقابتها نیز رضا اطری وزن 57 کیلوگرم پنجم شد و امیر محمد یزدانی هم در وزن 65 کیلوگرم دور رقابت ها کنار رفت.

آزادکاران چهار وزن دوم کشورمان نیز امروز به میدان رفتند که در نهایت حسن یزدانی راهی دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم شد و بهنام احسان پور نیز به دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم رسید. بهمن تیموری و علی شعبانی هم در اوزان 79 و 97 کیلوگرم از دور رقابتها حذف شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 409

به "خاتمه کوشش آزادکاران چهار وزن دوم با دو مدال نقره و برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کوشش آزادکاران چهار وزن دوم با دو مدال نقره و برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید