پیشکسوتان خیال کنند مربی خارجی آمده و باید از فکری حمایت کنند ، تمام صدمات استقلال از مدیریت بود

به گزارش مجله همراهان، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: طی این چند سال استقلال هر ضربه ای خورده، از مدیریت بوده و شکی در آن نیست. مدیران فعلی قول داده اند که به مسائل فعلی تیم و باشگاه رسیدگی کنند و امیدوارم قول شان عملی شود

پیشکسوتان خیال کنند مربی خارجی آمده و باید از فکری حمایت کنند ، تمام صدمات استقلال از مدیریت بود

مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجو درخصوص شرایط فعلی این تیم در فاصله 20 روز تا شروع لیگ بیستم، گفت: شرایط خیلی خوبی بر استقلال حاکم نیست. چراکه هم فرصت ها از دست رفته و باتوجه به بسته بودن پنجره نقل وانتقالات، دست محمود فکری هم برای جذب بازیکنان بسته است. از طرفی بازیکنانی که باید با آنها تمدید می شده، چک هایشان برگشت خورده و در کنار اینها بازیکنانی مثل روزبه چشمی هم جدا شده اند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا محمود فکری می تواند در استقلال پیروز شد، گفت: خوش فکری و درایت محمود فکری می تواند اوضاع تیم را سروسامان بدهد و تمام پیشکسوتان هم باید از او حمایت کنند؛ فکر کنند مربی خارجی به استقلال آمده و نباید غریبه پرست باشیم. ما مربیان داخلی خوب و باانگیزه ای مثل یحیی گل محمدی و جواد نکونام داریم که خودشان را ثابت کرده اند. محمود فکری از نظر تجربه، کسب جام، مدیریت و کاپیتانی استقلال شرایط خوبی دارد و می تواند بازیکن سالاری را در استقلال از بین ببرد و دل هواداران را شاد کند.

کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال در انتقاد به مدیریت باشگاه، افزود: طی این چند سال استقلال هر ضربه ای خورده، از مدیریت بوده و شکی در آن نیست. مدیران فعلی قول داده اند که به مسائل فعلی تیم و باشگاه رسیدگی کنند و امیدوارم قول شان عملی شود؛ هرچند تا انجام دادنش خیلی مانده است.

امیرآبادی در واکنش به ناراحتی و انتقاد هواداران از حضور سعید عزیزیان در کادرفنی جدید، شرح داد: هواداران سرمایه های اصلی این باشگاه هستند. محمود فکری می توانست به گزینه های دیگر مثل بهزاد غلامپور هم فکر کند ولی اگر عزیزیان انتخاب سرمربی بوده، همه از جمله هواداران باید به این انتخاب احترام بگذارند. مدتی هم غلامپور به عنوان یک استقلالی در پرسپولیس حضور داشت. در کل مهم این است که عزیزیان در پازل قرار داشته است.

پیشکسوت آبی ها در پایان درخصوص تمدید قرارداد علی کریمی گفت: اینجا استقلال است و پیراهن آبی یا قرمز، غیرت دارد. بازیکنان برای حضور در این تیم ها باید تخفیف هم بدهند. علی کریمی نه با پیراهن تیم های دیگر بلکه با استقلال شناخته شده است. این وسط اگر بازیکنی بخواهد بازی یا ادا دربیاورد، درست نیست. علی کریمی به خاطر هواداران و شرایط سخت مالی باشگاه تخفیف بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1288

به "پیشکسوتان خیال کنند مربی خارجی آمده و باید از فکری حمایت کنند ، تمام صدمات استقلال از مدیریت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوتان خیال کنند مربی خارجی آمده و باید از فکری حمایت کنند ، تمام صدمات استقلال از مدیریت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید