کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد

به گزارش مجله همراهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود پاداش تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را به دلیل بحران کرونا کاهش نمی دهد.

کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود بحران مالی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 برای مدت 4 ماه، قصد ندارد پاداش قهرمان این فصل را کاهش دهد.

در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم قهرمان 4 میلیون و نائب قهرمان 2 میلیون دلار پاداش بگیرند. با تصمیم AFC قرار نیست این مبالغ به دلیل کرونا کاهش یابد.

اگرچه ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و متمرکز در کشور قطر برگزار می شود و تعداد بازی ها نسبت به فرمت گذشته (رفت و برگشت) کم شده، اما AFC قصد ندارد پاداش گذشتن هر تیم از مراحل مختلف را نیز کم کند.

بدین ترتیب در این نسخه از لیگ قهرمانان آسیا تیم برنده در هر بازی 50 هزار دلار دریافت می کند. نتیجه تساوی به منزله دریافت 10 هزار دلار برای هر تیم است. تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی 100 هزار دلار به یک چهارم 150 هزار دلار دریافت می کنند. تیم های راه یافته به نیمه نهایی 250 هزار دلار به علاوه برنده بازی 50 هزار دلار پاداش اضافی می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1165

به "کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا پاداش لیگ قهرمانان آسیا 2020 را کاهش نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید