کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر ضامن بقای مجیدی روی نیمکت استقلال

به گزارش مجله همراهان، فرهاد مجیدی برای ماندن روی نیمکت استقلال فقط بازی های باقی مانده لیگ برتر را فرصت دارد.

کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر ضامن بقای مجیدی روی نیمکت استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فرهاد مجیدی چهره ای محبوب نزد طرفداران استقلال است و از زمانی که سرمربی آبی پوشان شده، به واسطه نتایجی که کسب کرده، جایگاه خود را نزد طرفداران تیم محبوبش در خطر می بیند.

مجیدی اولین بار به عنوان جانشین وینفرد شفر، سرمربی موقت استقلال شد؛ اما در پایانی فصل تصمیم گرفت تا در کسوت نفر اول کادر فنی تیمش باقی کنند. دلیل او عدم توجه مدیران وقت باشگاه به خواسته هایش بود. مجیدی در مرتبه دوم به عنوان سرمربی جانشین آندره آ استراماچونی شد. حضور او این بار بسیار متفاوت با زمان شفر بود چراکه سرمربی ایتالیایی نتایج بسیار خوبی به دست آورده بود و طرفداران که تا حدودی رؤیایی فکر می کردند، انتظار داشتند مجیدی هم بتواند همانند استراماچونی بسیار پیروز عمل کند.

این توقع از مجیدی فراتر از توانایی های فنی او بود چراکه سرمربی محبوب طرفداران در زمینه مربیگری تجربه اندکی داشت و این موضوع خیلی زود اثبات شد. استقلال با مجیدی تنها چند نتیجه خوب گرفت و آهسته آهسته سیر نزولی این تیم شروع شد. نتایج سینوسی استقلال کماکان ادامه دارد و در این میان مشکل جدیدی برای مجیدی ایجاد شده است. برخی بازیکنان نظیر محمد دانشگر در رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی ضعیف عمل می کنند و کار را به جایی می رسانند که مجیدی ناچار شود در میانه تمرین بازیکن متخلف را از تمرین اخراج کند و او را در اختیار باشگاه قرار دهد.

مجیدی که موافق مدیرعاملی احمد سعادتمند در باشگاه استقلال نبود، پس از تلاش های فراوان سعادتمند نهایتاً با او به تفاهم رسید و حالا مسئولیتش دوچندان شده چراکه اگر نتواند نتایج خوبی کسب کند، قطعاً از سوی مدیرعامل باشگاه هم مورد سؤال قرار می گیرد. تیم مجیدی 6 بازی تا پایان رقابت های لیگ دارد و البته که در جام حذفی نیز شانس قهرمانی را می توان برای تیم او قائل بود. استقلال در خوش بینانه ترین حالت نایب قهرمان این فصل لیگ برتر و قهرمان جام حذفی می شود. البته این اتفاقات را روی کاغذ می توان نوشت و نتایجی که تا به امروز مجیدی به دست آورده نشان دهنده پیروزیت او در تمامی دیدارهای پیش رو نیست.

فرهاد مجیدی برای اینکه فصل آینده سرمربی استقلال بماند باید فصل را با کسب سهمیه از رقابت های لیگ به پایان برساند. این جهت که به احتمال خیلی زیاد ادامه رقابت های جام حذفی در شهریور ماه برگزار خواهد شد و اگر مجیدی نتواند تیمش را در بین سه تیم اول لیگ قرار دهد بسیار بعید است تا شهریور ماه به او مهلت داده شود.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1258

به "کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر ضامن بقای مجیدی روی نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر ضامن بقای مجیدی روی نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید