یعقوبی: شعار برنامه #با هم برای هم رزمایش همدلی در ماه رمضان است

به گزارش مجله همراهان، تهیه کننده برنامه رمضانی # باهم برای هم گفت: این برنامه در راستای اهداف ستاد رزمایش همدلی سازمان صداوسیما است که پیرو فرمایشات حضرت آقا درخصوص رزمایش همدلی و اینکه در این روز ها هوای همدیگر را داشته باشیم تهیه و فراوری شده است.

یعقوبی: شعار برنامه #با هم برای هم رزمایش همدلی در ماه رمضان است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مرتضی یعقوبی تهیه کننده برنامه رمضانی # باهم برای هم، درباره برنامه جدید خود گفت: برای ماه مبارک رمضان برنامه با هم برای هم را داریم که در نوروز با موضوع ترویج سبک زندگی پویا روی آنتن رفت و در ماه رمضان با شعار رزمایش همدلی پیش می رویم.

وی با اشاره به هدف این برنامه نیز گفت: سال جاری با دست پُری به استقبال ماه رمضان می رویم. این برنامه در راستای اهداف ستاد رزمایش همدلی سازمان صداوسیما است که پیرو فرمایشات حضرت آقا درخصوص رزمایش همدلی و اینکه در این روز ها هوای همدیگر را داشته باشیم تهیه و فراوری شده است. هدف از ایجاد چنین رزمایشی ترویج همدلی اجتماعی و همدلی خانوادگی است که در روز های قرنطینه هوای یکدیگر را داشته باشیم و این مضمون هم در بخش نمایشی و هم در صحبت بین مجری و مهمان و کارشناس برنامه دیده می گردد.

این تهیه کننده در ادامه نیز اضافه نمود: در این روز های قرنطینه که شرایط مالی مناسبی برای خیلی ها وجود ندارد قطعا سفره هایشان رنگ و لعاب کمتری پیدا نموده و ما تمرکزمان روی تهیه افطاری های ساده برای این افراد است.

یعقوبی ادامه داد: در این برنامه بحث همنوع دوستی و همدلی را بین اعضای خانواده ترویج دادیم و سعی کردیم ضمن صحبت درباره روابط بین فردی به بحث فیزیولوژیکی هم بپردازیم. در این بخش دو بعد روانشناسی و طب ایرانی را داریم و بخش روانشناسی، تکنیک آموزی و مهارت آموزی به عهده دکتر رضا نادری است. بخش دیگر در مورد طب ایرانی و تغذیه در ماه رمضان یا بحث افطاری ساده در جهت سلامت بدن هست که در این بخش در خدمت دکتر محمود خدادوست هستیم.

وی همچنین با اشاره به مجری این برنامه گفت: کیمیا گیلانی مجری برنامه باهم برای هم است. مجری ما در کنار یک عروسک با نام توموشی قرار می گیرد و صحبت های مجری و عروسک نیز در جهت شعار برنامه شکل می گیرد.

به گزارش فارس، برنامه باهم برای هم روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 14 از شبکه دو سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 1042

به "یعقوبی: شعار برنامه #با هم برای هم رزمایش همدلی در ماه رمضان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یعقوبی: شعار برنامه #با هم برای هم رزمایش همدلی در ماه رمضان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید