ارسال اولین پارت ابزار جراحی و دندانپزشکی ساخت ایران به کشور آلمان

به گزارش مجله همراهان، رییس هیات مدیره شرکت فتاح طب پویا، از صادرات ابزار جراحی و دندانپزشکی شرکت فتاح طب پویا به کشور آلمان خبرداد.

ارسال اولین پارت ابزار جراحی و دندانپزشکی ساخت ایران به کشور آلمان

به گزارش اختصاصی خبرنگاران: امیر قریشی، رئیس هیات مدیره شرکت صنایع ابزار جراحی و دندانپزشکی فتاح طب پویا با بیان اینکه این شرکت در چند ماه اخیر اقدام به مذاکره با کشورهای آسیایی و اروپایی جهت صادرات محصولات خود نموده است، اظهارداشت: کیفیت بالای محصول و رضایت پزشکان ایرانی از اولین و حائز اهمیت ترین اهداف این شرکت در بدو تأسیس بود و خوشبختانه تا به امروز فتاح طب پویا از آمار بالای رضایت مشتری برخوردار بوده است. این مهم سبب تصمیم گیری جهت صادرات محصولات به خارج از کشور شد.

قریشی با اشاره به اینکه با تکیه بر توانمندی ها و کیفیت بالای محصولات داخلی نه تنها از تحریم ها عبور خواهیم کرد بلکه سهم بازار قابل توجهی در خارج از کشور نیز خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی برای این شرکت به منظور معرفی ابزارهای دستی دندان پزشکی ایرانی و انتقال تجارب نقش بسیار مهمی در صادرات ایفا کرد. هم اکنون این شرکت برای صادرات کالاهای خود به کشور ترکیه و عمان در حال رایزنی است.

رئیس هیات مدیره شرکت صنایع ابزار جراحی و دندانپزشکی فتاح طب پویا تاکید نمود: روابط مالی ایران با سایر کشورها و جوامع مترقی جهان می تواند زمینه ساز همکاری مشترک شرکت ها و تولیدکنندگان مطرح ایرانی با شرکت ها و برندهای مطرح جهان باشد و در این راستا شرکت های تولیدی هدف گذاری راهبردی در مورد افزایش کیفیت محصول و قیمت گذاری مناسب جهت رقابت خواهند داشت.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 164

به "ارسال اولین پارت ابزار جراحی و دندانپزشکی ساخت ایران به کشور آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال اولین پارت ابزار جراحی و دندانپزشکی ساخت ایران به کشور آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید