بازنده باش و اعتراض کن

به گزارش مجله همراهان، نیم فصل دوم لیگ یک همواره اعتراض های زیادی از سوی تیم ها به دنبال داشت. در سال های گذشته بحث جادوگر و دوپینگ به سوژه اصلی تیم ها نسبت به یکدیگر تبدیل شده بود اما این فصل ظاهرا مسائل دیگری مثل اشتباهات داوری و بی توجهی باشگاه ها، سوژه اصلی اعتراض هاست. این اعتراض ها البته معمولا از سوی تیم هایی صورت می گیرد که بازنده هستند یا به هدف خود نرسیدند. این در حالی است که فقط 2، 3 هفته از نیم فصل دوم گذشته است و به نظر می رسید آغاز اعتراض ها خیلی زود صورت گرفته. به هر حال از این هفته شاهد اعتراض تیم های بازنده هستیم که اکثر آنها به داوری ها ایراد گرفتند. چند نمونه از اعتراض ها به این توضیح است:

بازنده باش و اعتراض کن

اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه بابل: مقصر بازی با فجر، داور بازی بود. اصلا نه بازیکنان ما و نه بازیکنان حریف و نه تماشاگران بی احترامی نکردند. بروید فیلم بازی را به کارشناسان نشان دهید، واقعا داور در حد این بازی بود؟ البته داوران معمولا در شهر تیم میزبان تحت تاثیر قرار می گیرند. در چند صحنه بازیکنان فجر خود را درون محوطه ما زمین انداختند که با جوسازی کادر فنی تیم حریف داور را مجاب به دریافت پنالتی عجیب برای فجرسپاسی کرد. داور این بازی جوان است، مقصر اصلی این جنجال ها داور است.

داود مهابادی سرمربی فجرسپاسی شیراز: داور 5 دقیقه قبل از خطای پنالتی از یک خطای آاشکار و محرز پنالتی روی مهاجم تیم ما (بابا محمدی) چشم پوشی کرد و اگر تیمی از داوری ضرر نموده باشد قطعا تیم ما بوده. به نظر بنده اگر آن خطا گرفته می شد شاید این همه تنش بوجود نمی آمد.

میشو کرستوویچ سرمربی مس رفسنجان: ملوان با یاری تماشاگرانش و بعضی تصمیمات داوری توانست به پیروزی برسد و 2 گل به ما زدند. متأسفانه من عادت ندارم خیلی در خصوص داوری صحبت کنم، این دومین بازی خارج از خانه ما بود که داور تحت تاثیر تماشاگرانش نهاده شد. ملوان یک شهر فوتبالی و تماشاگران خوبی دارد. شاید برای چنین بازی های حساسی باید تیم قوی تری انتخاب گردد. داور در بعضی از صحنه ها با تأخیر سوت می زد که این جالب نیست، اتفاقات زشت دیگری هم اتفاق افتاده.

فرهاد کاظمی سرمربی استقلال جنوب تهران: 70 درصد فوتبال و تیم در بیرون از زمین است. اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد و وعده و وعیدها باید در زمان تعیین شده، عملی گردد. تیم ما تا الان 40 درصد پول گرفته و صدای هیچکس درنیامده. این در حالی است که بازیکنان ما می توانستند طبق مقررات و آیین نامه با این درصد دریافتی از تیم جدا شوند، ضمن اینکه تعدادی از آنها هم از لیگ برتر پیشنهاد داشتند اما دست شان درد نکند که در تیم ماندند. بچه های ما مردانه می جنگند اما در فوتبال همه چیز داخل زمین است. یک تیم برای موفقیت باید حمایت گردد.

250-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hmvd.ir شناسه مطلب: 147

به "بازنده باش و اعتراض کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنده باش و اعتراض کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید